niedziela, 9 grudnia 2012

Zdjęcia Zimowe z Klaudią .




W ostatnim czasie często chodzę na zdjęcia, a więc trochę się tego uzbierało. Dziś pokażę wam zdjecia z  Klaudią , zwykłe zimowe zdjęcia nic nadzwyczajnego . Spodziewam się tego , że nie zachwycają , ale poprostu nie potrafie fotografować ludzi . 




A więc to taka mała dawka tego , co udało nam się stworzyć .

fot : JA
mod : KLAUDIA


Weekend mija całkiem przyjemnie ale mimo wszystko zimno . Teraz koc , herbata i muzyka ♥


Z tego , co napisaliście mi pod ostatnią notką większość osób woli kiedy stoję przed obiektywem , wgl. nie rozumiem , ale spoko xd  a więc w następnej notce pokaże wam swoją mordkę : ) 


pozdrawiam wasz wszystkich , lorenn ♥


26 komentarzy:

  1. zdjęcie w czapce mikołaja! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zdjęcia w śniegu. Nie zmarzłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja , Klaudia troszeczke zmarzła : ) ale mimo wszystko nie było zbyt dużego mrozu .

      Usuń
  3. zdjecia wyszly cudownie, Klaudia ma swietna koszule!

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia :> ja dzisiaj idę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna koszula i chusta <3 zakochalam się, ale nie wiem czy byłabym gotowa się rozebrać do koszuli na takim mrozie - brrrrr ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetną figurę!:D Koszula mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opowiadasz głupoty, że nie potrafisz fotografować ludzi! Mi się zdjęcia naprawdę bardzo podobają, stylizacja Klaudii (mojej imienniczki!) jest bardzo stylowa. To ujęcie przy bramie jest niezłe ;).
    Genialny blog, naprawdę mi się podoba. Pozdrawiam, xoxo! :*
    Jeśli masz czas to wpadnij do mnie:

    www.Klaudia-Pach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. <33

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/12/konkurs-z-butikiem-sonho.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna dupeczka ale ty ladniejsza lorenn :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula, uwielbiam pastele;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba było warto trochę zmarznąć :))

    Ogólnie zdjęcia Ci fajnie wyszły :D Podoba mi się stylizacja :3

    Zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są naprawdę ładne koszula fajniutka. Zapraszam do mnie gdzie zorganizowalam malutką zabawę dla blogerek xd

    OdpowiedzUsuń
  13. przypominam że jeżeli chcesz wziąść udział musisz podać swój adres bo w kom. nie podałas xdd

    OdpowiedzUsuń
  14. trzecie zdjęcie jest genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. ja po ostatniej sesji mam dość wychodzenia na pole bez kurtki. ;D
    Zapraszam w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi zimno jak patrzę na zdjęcia, na których jesteś bez kurtki :) jednak patrzy mi się na nie dość przyjemnie, bo masz przepiękną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń