niedziela, 23 grudnia 2012

takie zdjęcia... Wesołych kochani ♥

Przygotowanie do świąt , cała ta milutka otoczka i zapach choinki . A poza tym to zimno , mróz , zmęczenie. Głowa mnie boli strasznie , ale tylko i wyłącznie przez swoją głupotę - oglądanie horrorów przez całą noc to nie był dobry pomysł xd
Ale mimo wszystko dziś też jest dzień , a jutro jest wigiliaa .

Śnieg , pierniki , choinka , kolędy , barszcz z uszkami , ah. 

na dziś miałam przygotować jakiś konkretny post , ale mówi się trudno , więc przedstawiam wam taki mały mix z ostatnich dni : ) 








Wesołych ♥

18 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcia !
    Nawzajem ;*
    Pozdrawiam i Zapraszam

    Proszę polub moją stronę na Facebooku / Udostępnij -
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. jak świątecznie :) świetne zdjęcia

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com WESOŁYCH ŚWIĄT :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te zdjęcia jak leżysz, dobre obojczyki<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    Wesołych świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie pokazuj,wesołych..!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudowne <3
    Przygotowania u mnie też pełną parą :) Pomyśleć iż to już jutro !

    Zapraszam na nowego posta ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbyś poszła dziś na zakupy to dopiero by Cię rozbolała ;) Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! :OO Ja już nie mogę się doczekać kolacji wigilijnej!
    Życzę zdrowych, wesołych świąt, spędzonych z najbliższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia :)
    dobry pomysł jeśli chodzi o te horrory :D
    wesołych :3
    zapraszam do sb! :*

    OdpowiedzUsuń