środa, 5 grudnia 2012

Sesyjne z Monią i Patrycją .

Siema . Dziś dzień w szkole spędziłam na dyżurze przy pokoju , co wiąże się z tym , że cały dzień nie było mnie na lekcjach . Niby się trochę dygałam , bo ja jako pierwsza z pierwszaków dyżurowałam , ale po jakimś czasie oswoiłam się z tym , że każdy coś ode mnie chce i ja mam to robić , no nie narzekam , bo było ciekawie . Co chwile wchodziła do pokoju bo a to zawołać jakoś nauczyciele , podać dziennik albo klucze. Nawet latałam na pocztę , rozmawiałam z dyrem i chodziłam do sklepu. heh . Na przerwach albo okienkach zawsze ktoś ze mną siedział + pół dnia ze starymi kumplami , z którymi odnowiłam kontakty ( odwiedzili  szkołę : D  ) a i jeszcze kolejnym plusem był net na telefonie , ahh . czyli ogólnie się nie nudziłam :Dno i moge powiedzieć , że nie źle się z nimi uśmiałam :D


Po szkole do domu no i potem  z Monią i Patrycją poszłyśmy na zdjęcia ( ja fociłam oczywiście tym razem ) , robiło się już nie źle ciemno , więc zdjęcia są jakie są . + zimno i nie wiadomo dlaczego jeden z moich obiektywów odmawiał mi posłuszeństwa -.-






To tylko kilka zdjęć z tego co udało nam się stworzyć . Jak widać na zdjęciach są widoczne w dużym stopniu szumy , które pojawiły się przez to że było już dosyć ciemno jak na zdjęcia no i niestety musiały być rozjaśniane : Pa niestety nie posiadam dobrego programu do obróbki . 

Jak myślicie , po której stronie obiektywu powinnam stać ? :D 
Raczej jako osoba robiąca zdjęcia , czy pozująca ? :D



Jutro już normalny dzień jak co dzień + taekwonoo . :D Jej , egzamin już za miesiąc ! ;x 




Oj misiek , misiek ♥

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądacie. Najbardziej podoba mi się czerwony sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie 'my' tylko one .



      A więc tak dla wyjaśnienia :

      mod : Monika i Patrycja .
      fot : JA !

      ludzie , czytajcie notki xd

      Usuń
  2. Mi się podobają obydwie wersje, i jako robiąca zdjęcia i jako pozująca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZED obiektywem !
    Modeleczko haha ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piekne zdjęcia ;) jestes sliczna i naturalna ! super <3

    SPRAW SOBIE PREZENT NA MIKOŁAJA- WYGRAJ NASZYJNIK U MNIE !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja kurde ! jeszcze raz powtarzam ! :D

      Usuń
    2. Kama w następnej notce daj duży czerwony napis " Fot: Ja " :D :D
      Może przeczytją i nie bd takich komentarzy :D

      Usuń
    3. chyba tak zrobie , ale na serio to już tak dziwne , bo skoro moja morda jest na nagłówku + w poprzednich notkach i na zdjęciu po prawej to chyba wiadome że to na górze to nie ja + napisane jest w notce że ja fociłam + poprzedni komentarz , jej ! trzymaj mnie , bo nie wytrzymam :D

      Usuń
  6. Świetne fotki! Jasne, że przed obiektywem ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. musze Ci przyznac ze swietnie wyglada czerwony sweterek na bialym sniegowym tle. strzal w 10. chyba tez tak pokombinuje tworzac zimowe kombinacje :)

    zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ymm ładnie wycoddzisz na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  9. ta druga fajna dupa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kotek , niestety obie zajęte .

      Usuń
  10. meza nie maja to nie zajete, a konkurencja dla mnie zadna jestem MACZO

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne buzie :-)
    A co do pytania to uważam, że powinnaś stać po dwóch stronach obiektywu na zmianę. :D

    OdpowiedzUsuń