piątek, 21 grudnia 2012

przerwa świąteczna + funpage .

Jakoś nie mogę przyzwyczaić się do myśli , że przez dwa tygodnie nie będę chodziła do szkoły , nie będę widywała się z tymi ludźmi . Ale za to jest mnóstwo innych plusów - święta , odpoczynek , brak nauki . Dziś dzień krótki , z racji tego , że każdą lekcje mieliśmy skróconą o 10 min. a przerwy trwały po 5 min . W szkole ogólnie chaos i zawirowanie , ponieważ z okazji skróconych lekcji wyłączyli dzwonki . Miło było , każdy składał sobie życzenia . Nauczyciele uczniom-uczniowie nauczycielom , czyli norma . Lekcje też raczej na luzie .



Od pewnego czasu zastanawiałam się nad założeniem funpage bloga . No i dziś doszło do tego , że stworzyłam taką stronkę na fejsie . Myślę , że to ułatwi moją aktywność na blogu , poprzez to , że na face z reguły jestem aktywniejsza niż na blggerze , na funpage będę mogła dodawać więcej wpisów , zdjęć , ponieważ bloga nie chcę zawalać bezsensowymi wpisami , notkami .

Sądzę , że jeśli ktoś lubi śledzić mojego bloga , to zalajkowanie go na fejsie da sporo korzyści ze względu na to , że tam na pewno będę aktywna , ułatwi mi to prowadzenie bloga , tak myślę . No okaże się :D

A więc , gdy tylko pojawią się pierwsze osoby na funpage zacznę tam czynnie się udzielać , więc Like : ) 
Okno facebook po prawej stronie na pasku bocznym : ) 

my smartphone ♥

Jak tam wasz koniec świata  ? U nas w szkole z tej okazji ciekawie oraz kilka prywatnych końców świata i tyle . Żadnej sensacji , tylko zamieszanie .
Święta już za kilka dni , czuć tę magię . Moja miejscowość zapełnia się światełkami , kolędy w radiu i w sklepach  , reklamy świąteczne , no i te całe przygotowania. ♥

29 komentarzy:

  1. jakoś żyje,hah
    tez czuje tę magię świat

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie czuję totalnie atmosfery zbliżających się świąt... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wręcz przeciwnie. Nie czuję :<
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niecałe dwa tygodnie to jest, przynajmniej u mnie. 2 stycznia już musze być na uczelni. najważniejsze, że choć trochę odpocznę.
    też mam fanpage bloga, chociaż nie idzie mi prowadzenie go aż tak dobrze haha gdybyś jednak chciała zajrzeć to zapraszam :www.facebook.com/schokoladehimmel

    OdpowiedzUsuń
  5. próbowałam zakładać fp dla bloga, ale jakoś kiepsko szło mi prowadzenie go. nie lubię zagracać fb zbędnymi rzeczami ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie odpocznę od szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi jakoś nie smutno z faktu ,że nie ma szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak. Simple Plan. Bardzo potrzebuję ich koncertu.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne to pierwsze zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. już polubiłam Twój funpage. :) Osobiście zaczynając prowadzić bloga, założyłam też stronę na fb. Mogłabyś polubić osobiście, byłoby miło. www.facebook.pl/mrsmarenga

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz śliczne oczy na tym zdjęciu *.* a polubisz mój fanpage? ;d zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się cieszę, że nie zobaczę tych fałszywych twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś :)
    Obserwuje i zapraszam : http://memoweek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie też końcówka mojej historii rozwaliła, ale wtedy nie było mi do śmiechu :D

    odpoczynek jest spoko! nawet, jak przez 2 tygodnie nie bedziesz widziała swoich ludzi. będzie ok, stęsknicie się i potem będzie mnóstwo do opowiadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie końca świata nie było :D ja cieszę się z tej przerwy, w końcu trochę odpoczynku! już powoli nie wyrabiałam, szczerze mówiąc ;p oczy to ty masz przepiękne *.*
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również dodaję, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie ten cały koniec świata minął calkiem przyjemnie :)

    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie Ty masz śliczne oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tą stroną :) Od razu polubiłam. :3

    Zapraszam do mnie, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ujęcie telefonu *__*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dałam "lubię to" :DDDD


    Muszę Ci powiedzieć, że masz bardzo fajnego bloga i dołączyłam do witryny :))
    Ps. Liczę na to samo z Twojej strony i zapraszam na nową notkę : http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2012/12/choinka.html


    <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcie ;) niecałe 2 tygodnie niestety :)

    OdpowiedzUsuń