poniedziałek, 31 grudnia 2012

Niepublikowane sesyjne. / happy new year !

Koniec roku zapukał szybko , rok 2012 zleciał w mgnieniu oka . Nie powiem,że ten rok był zły , nie ! Był to rok wzlotów i upadków , zmotania , zagmatwania i wielu miłych wydarzeń . W 2012 miało miejsce wiele zdarzeń , które przewracały moje życie do góry nogami , wydarzyło sie kilka spraw , które do tej pory dają o cobie znać , takie , które albo mega mnie uszczęśliwiały albo takie , przez które łzy spływały mi po policzku - łzy szczęścia i bólu . Ten rok przyniósł mi wiele miłych wspomnień , które zachowam na długo . T w tym 2012 roku założyłam obecnego bloga . W tym roku zaczęłam nowy etap w życiu , Tylko ten jeszcze bieżący rok przyniósł mi tyle spontanicznych chwil , to , czego nigdy bym sie nie spodziewała , i tych , dla których pokomplikowałam życie , za czo przepraszam . Patrząc na mijające lata w stosunku do tego jaka jestem teraz śmiało mogę powiedzieć , że sie zmieniałam . Zmieniałam się co chwile i po ostatnich przygodach znów juestem inaa . Ostrożniejsza . To co się wydarzyło przez ten rok zostanie w mojej pamięci . amen .

Nie mam na dziś zdjeć , a więc pokarzę wam chyba nie publikowane jeszcze  zdjecia z 'sesji' z października . Fot :Klaudia W. mod : JA 





 

Zdjecia publikowane wcześniej TU , TU i TU !


No i możemy zaczynać odliczanie . Moje postanowienia ? Mam ich sporo . Wszystko mam pod łóżkiem w moim pudełku . o .
Dzisiejszy wieczór będzie ANTY !                                                       ♥

19 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :o
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wskoku do nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pacz na to co było :) Wierzę że rok 2013 będzie dla Ciebie lepszy :*
    Zapraszam na sylwestrowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. anty od antykoncepcji? czy z innego powodu?

    pytam bo nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od innego powodu .
      Lorenn.

      Usuń
  5. Dzięki !

    Udanego sylwestra !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś i tak uroczo się uśmiechasz, tak nieśmiało... Zmieniałaś się? Ta, nie tylko Ty :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;)
    Happy New Year;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz, Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne blond włosy, szcześliwego:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj ;)
    Akcja Zainspiruj się gwiazdą zaczyna się już za tydzień, 7 stycznia!
    Zapraszam do ponownego zapoznania sie ze szczegółami, potwierdzenie lub [mam nadzieje że wybierzesz 1 opcję] odejście od klubu inspirujacych się;
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda_22.html
    Komentarz został wysłany ponieważ zgłosiłaś się do akcji, nie w celu spamowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobają mi się te zdjęcia - są bardzo profesjonalne, przynajmniej moim skromnym zdaniem. :) podoba mi się miętowy sweterek. :)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia!
    Jaki masz aparat?

    Dodaję do obserwowanych.
    ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z tej notki są robione canonem 550d a ja mam canona 1100d :)

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia! Takie delikatne, eteryczne! <3 Pozdrawiam i szczęśłiwego nowego! :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia i twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sesja.. najbardziej podobają mi się 3 i 5 zdj.

    OdpowiedzUsuń