środa, 19 grudnia 2012

moje włosy .

Siemanooo
Bardzo często pod moimi notkami pojawiają się komentarze dotyczące moich włosów , spora liczba osób uważa , że są 'śliczne' ♥  Nie uważam , że są najgorsze , ale mogły by być lepsze , jaśniejsze , dłuższe i przede wszystkim zdrowsze : ) Postanowiłam powiedzieć w takim razie kilka słów na temat moich włosków .
Zdjęcie zrobiłam dziś po szkole , rano prostowałam włosy i tak wyglądają po dniu w szkole :)

Zacznę od tego , że kolor moich włosów jest naturalny , nie farbowałam ich nigdy i tego nie planuję . Raz w życiu rozjaśniałam niektóre pasma tylko po to , żeby wrócić do naturalnego koloru po nakładaniu ciemnej szmponetki . Po pewnym czasie od kiedy nałożyłam szamponetkę moje włosy w niektórych miejscach były jakby ciemniejsze , więc nałożyłam na chwile odrobinkę rozjaśniacza i wszystko wróciło do normy :)

Długość moich włosów mnie nie zadowala , ale tylko dlatego , że w pierwszej klasie gimnazjum obcięłam włosy na długość do końca kości szczęki .

Swoich włosów nie pielęgnuję jakoś specjalnie . Używam cudownie działającego i przepięknie pachnącego szamponu z Joanny ;
To w sumie tyle mojej ogólnej pielęgnacji włosów . Szampon jest z odżywką , a więc nie stosuję nic dodatkowego : )  Czasem robię płukankę z cytryny albo nacieram je oliwą z oliwek , to tyle : ) 

Moje włosy z reguły się nie puszą i nie elektryzują , ale zdarza się i tak : ) Są podatne na różne kręcenie , falowanie i prostowanie .
Często lokuję je lokówką a od niedawna prostuję prostownicą, wiem dobrze , że to osłabia moje włosy , niszczy je i pali , dlatego muszę kupić coś w rodzaju olejku albo mleczka przez które tak szybko nie ulegną zniszczeniu :)
Gdy lokuję włosy albo jakoś specjalnie je układam używam brylantyny lub gumy stylizującej również  z Joanny . Do łatwiejszego rozczesywania i przed prostowaniem spryskuje je jedwabiem w płynie .


Do szkoły chodzę głównie w rozpuszczonych włosach , ale czasem spinam je w luźny koczek albo w koński ogon . 

To chyba tyle co do mojej czupryny , jeśli chcecie dowiedzieć się więcej , macie jakieś pytania to piszcie śmiało w komentarzach : ) 

Zaraz zabieram się za referat z Biologi a potem ogarnę reszte lekcji : )
Jeszcze tylko kilka dni do świąt , tylko dwa luźne dni szkoły *.* , czuję tę magię ♥


40 komentarzy:

  1. jej włosy to ty masz śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękne długie włosy !:)
    Ja zauważyłam, że im mniej robię z włosami tym są zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę , żę jeśli nakładam mniej odżywek i tego typu rzeczy to mimo wszystko moje włosy nie nie wyglądają gorzej , co więcej mają jeszcze lepszą kondycję bo trzymają się jakby NATURALNIE : )

      Usuń
  3. kurcze, moje wlosy rosna jak by chcialy a nie mogly lol juz chyba takie sa naet jak bylam mala dziewczyna nie farbowalam oczywiscie , nie prostowalam itp itd i tak nigdy nie mialam wlosow gestych do pasa =) zawsze baran na glowie ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś idealna! masz cudne włosy, cerę, figurę! ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj , chciałabym być idealna , ale niestety nie jestem , eh : )
      mimo wszystko dzięki ♥

      Usuń
    2. no przestań! jak dla mnie jesteś naprawdę cudna!

      obserwuję Cię droga koleżanko :)

      Usuń
  5. masz piękne włosy:) moje się puszą, elektryzują i wywijają na wszystkie strony:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. przestań , idealna jesteś
    pozdrawiam , miśka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piknie :) a wlosy masz boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne włoski *-* Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś taka jakaś.. sympatyczna. Co do Twoich włosów to są bardzo wporządku, prawie tak bardzo jak Twoje oczy. :) Jak to mówią "dobrze Ci się z oczu patrzy",dlatego może zacznę Cię obserwować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za taką opinię , miło mi ♥

      Usuń
  11. Ciekawy blog!
    Zapraszam do mnie: http://marta-dymek.blogspot.com/2012/12/show.html - fotorelacja z pokazu Dawida Wolińskiego. Można nadal brać udział w konkursie. Do wygrania kosmetyki L'Oreala.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi miło, tym bardziej, że wczoraj zaczęłam blogowanie i jesteś pierwszą stałą czytelniczką! Możesz także polubić mnie na facebooku www.facebook.pl/mrsmarenga
    do usłyszenia. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też się one podobają, chociaż mam podobne, tylko proste : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi również podobają się twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieziemskie zdjęcia o.o
    masz świetne włosy ! :)

    dziękuję za odwiedziny i komentarz, miło . :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo wszystko włosy masz boskie, sama chciała bym mieć takie :*
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, długie włosy! <3

    Ps: Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, a co do obiektywu to dokładnie Canon 50mm f/1.4 ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie Ci w podkręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne masz włosy :) nie szkoda Ci było obcinać : o ?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam żałować tydzień po obcięciu :D

      Usuń
  21. wnioskuję, że to Twój naturalny kolor ;) jest na prawdę śliczny :) a takie podkręcone, wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne masz włosy <33
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, masz naprawdę fajnego bloga, z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów. Jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie: modnywieszak.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje włosy są genialne <3

    OdpowiedzUsuń