piątek, 7 grudnia 2012

edit.

 Siema , jak to w tytule jest napisane dziś dodaję mój pierwszy filmik , który nagrałam tutaj na bloga , Kompletnie sie nie orientuję w obróbce filmów i to gdzie co  i jak , więc gdy dodałam do na kanał strasznie pojechało po jakości xd




Sorry , że tak się jąkałam , mówiłam jakoś dziwnie i jakoś dziwnie wyglądam - jak debil xd ale nie miałam siły na poprawki , więc jest co jest , tak jak mówiłam dziś był męczący dzień , więc filmik jest jaki jest xd obiecuję poprawę :D
Jak oglądam ten film to chce mi sie śmiać , jak debilnie wyglądam xd 

A więc dawajcie propozycje  tego , jakie filmiki chcieli byście zobaczyć , jestem na sugestie i zrobie co w mojej mocy , żeby nagrać jak najwięcej i jak najlepiej , bo to fajna rzecz i fajna pamiątka tak myślę : )

***

dziś w szkole dzień jak co dzień - śmiech  , śmiech i nauka . 
A na samoobronie uczyliśmy się kolejnych fajnych chwytów i sztuczek , fajnie bardzo : )



Tak jak mówiłam byłam dziś na zdjęciach z Klaudią : )
Tym razem również to ja stałąm za obiektywem i pobawiłam się w fotografa : ) 
Małą zapowiedz ,tego co pokarzę w następnej notce : ) 

Mod : Klaudia W.
fot: Ja


54 komentarze:

  1. zdjęcia zapowiadają się fajnie! :) ja na miejscu modelki bym zamarzła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia troche zmarzła ale myślę , że było warto : P

      Usuń
  2. klaudia to fajna dupcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Anonimku skończ z tymi dupciami , bo nie wyrabiam xd

      Usuń
  3. ok dupencjo szi wolf fajna muza tany tany troche zaglusza twoj slodki glos ale kij

    OdpowiedzUsuń
  4. nalerzysz do partii politycznej samoobrona ? oni blokujom drogi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny filmik. CZekam z niecierpliwością na kolejnego posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś śliczna :) tak ja proszę więcej filmików. a te sekrety brzmią nieźle więc czekam !

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes bardzo bardzo ładna <3 pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym na filmikach opowiadała i np. pokazywała swoje hobby ;) Ładne zdjęcie <3 Obserwuję, ponieważ masz bardzo fajny blog !!

    OdpowiedzUsuń
  9. a u mnie biaaaalusieńko od wczoraj :))))))) fajny filmik !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak nadal piszę listy. Jednak z blogerkami dopiero od niedawna. Wcześniej pisałam z osobami z zagranicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z tym filmikiem i jak na pierwszy raz jest ok :D.
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow, czekam na zdjęcia. :D Filmik fajny. ;>

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pokaż swój pokój/ szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz opowiadać w tych filmikach o sobie *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny pomysł z tymi filmikami ;) Już dawno nad takim czymś myślałam, ale wciąż nie mogę się zdecydować !;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem za filmikiem w którym pokażesz nam swój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zimowe zdjęcia są wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chcialbym zobaczyc jak spiewasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już , nagrywam , yhy , żeby wszystkim uszy popuchły + moze jeszcze jakieś życzenia ? xd

      Usuń
    2. Kama może jeszcze zatańcz ! hahaha padam :D

      Usuń
    3. Boże , komedia po prostu xd tak , tak Ewa , to dobry pomysł , więc nagrywam genialne połączenie mojego wokalu i do tego jakiś taniec , oł je , to będzie szoł ! :D

      Usuń
    4. Hahahaha :D
      Ej pobiłabyś tym Gangnam Style w liczbie wyświetleń na yt !
      Byłabyś sławna hahahah
      Kama gwiazda internetu haha padam ! :D:D
      No 'żaaaaal' :D:D

      Usuń
    5. hahaha , masakra , nie wyrabiam :D

      Usuń
    6. ej.. dobra..
      Już spokojnie , miałyśmy się opanować :D - przynajmniej spróbować xd

      Usuń
  19. uhuhu , ale to w końcu .. MY ! ♥

    BoŻE JakI PoKEmOn ! o JesuNiu , Jak SwEeet .



    ej , ja sie juz nie odzywam , bo na prawde mdleje xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahahahhaaahaha.. !!
      jebłam .

      Usuń
    2. ty jestes brzytka prosze nie wchoć miedzy nas dwoje i nasz szczenscie dobrze?

      Usuń
    3. Nie no jebnę zaraz , co za pusty człowiek z cb ! Ty chyba nie wiesz co to sarkazm -.-
      + Jak jesteś taki cwany to pokarz swoją mordkę a ocenimy :)

      Jakiego szczęścia ! ?
      Was ? - A w tej bajce też są smoki ? :D:D
      Nie ma żadnych was ! Jesteś tylko ty i ona , "wy" nie istnieje! Obudź się !

      Usuń
    4. a ty jestes adwokatem diabla? prosze bużysz nasze szczenscie i wspolne plany nie stuj miendzy nami

      Usuń
    5. No jasne ! A co nie wiedziałeś ? :o
      haha

      Człowieku już mówiłam nie ma "was" !
      Wspólne plany.. omg... jebne zaraz :D

      Usuń
    6. czemu sie wtroncasz? :( idz sobie znajdz jakiegos chlopaka i zajmij sie nim mnie daj spokoj

      lorenn :-*

      Usuń
    7. Boże , co tu sie działo , ah ! i dla twojej wiadomości Ewa może wypowiadać sie za mnie ,bo tak sie składa , że myślimy praktycznie tak samo . Ja wiem , że pod nickiem 'Artur Bogusławski' kryje się jakiś zdesperowany człowiek , który nie ma co robić tylko żałośnie odgrywa tu jakieś cyrki , to jest chore człowieku , moze trzeba ci w jakiś sposób pomóc ? Bo to na prawde dziwne , wiem ( bo nie łatwo sie domyślić ) że to jakić 'fajny' żart , ale może przystopuj , bo nic tą komedią nie zyskasz , a uwierz że jeśli wyjaśni sie kim jesteś to możesz tylko stracić.
      A i jeszcze jedno , kotek , mam takiego jednego zazdrośnika , który nie lubi jak ktoś sie do mnie przystawia , więc sorry.

      And I love HEATERS ! ♥

      Usuń
    8. O boże , przypomniało mi sie ! u Ewy na blogu pisałeś żebym ja spieprzała , a tu ją spławiasz po prostu plus za inteligencje ! ♥

      Usuń
    9. po co te nerwy? zlosc pienknosci szkodzi nie jestem zdesperowany jestem bardzo pszystojny i menski doprawdy sliczna nigdy bym nie zartowal z ciebie jestes jak wschodzonce slonce :-*

      ten zazdrosnik to jestem ja wiem o tym caluje goronco :-*

      nie nie to tamta ma sobie uciekac ty jestes spoko ale jak ona chce zostac to niech zostanie jak ja lubisz to i ja polubie

      Usuń
    10. haha , czy ty na prawde myślisz , że jestem taką idiotką ? Ja na serio nie wiem , czy ciebie to bawi , ale jeśli tak to pozdro xd

      Usuń
    11. Boże... ogarnij się człowieku :D

      Usuń
  20. oj to fajniusio to jak nagrasz to koniecznie wrzuc bende czekal

    pewnie ladnie spiewasz jesli moge zasugerowac to chcialbym zebys zaspiewala celin dion my heart will goł on to taka romantyczna piosenka

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam zimowe zdjęcia ;))

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. faaajny filmik ;) Czekamy na więcej ciekawych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawie z tymi filmami :) możesz zrobić film gdzie opiszesz swoje życie uczuciowe, sprawy sercowe itp , swoje sekrety np to też byłoby fajne

    OdpowiedzUsuń