sobota, 1 grudnia 2012

militarnie ?

Zdaję sobie sprawę z tego , że 'moda' na militarne kolory powoli odchodzi , ale tej koszuli z sh nie mogłam się oprzeć . Gdy ją zobaczyłam od razu wiedziałam , że gdy dodam ćwieki na ramionach będzie wyglądać idealnie . Mnie osobiście przekonał jej kolor i niebanalny krój . Podobno mnie pogrubia , ale w moim przypadku to na plus xd 
wydaje mi się , że kolor koszuli przekłamany . W rzeczywistości jest troche bardziej zgniłozielona .



Dziś na dworze była piękna pogoda , ale strasznie zimno . Słońce i piękne niebo to co lubię , ale te zimno dało się odczuć + czerwony nos i zmarznięte łapki xd

Już jest połowa weekendu , jej , to dziwne , że  czas leci tak szybko. Jest to chyba dziwne , ale nie czuję jesieni , ani zimy . Jest takie.. . byle co . jakby wiosna , bo słońce , ale brakuje mi tej zieleni,, jesień ? nie , bo brak tych kolorowych liści i tego całego otoczenia , a zima ? nie ma śniegu. Lato nie , bo wiadomo , zimno jest xd 

Wiem że dużo blogerek na to narzeka , ja też ! BRAK CZASU NA BLOGOWANIE ! Nauka , nauka , nauka i tak ciągle . tzn. ja sie mało uczę , ale mam dodatkowe treningi taekwondo , jestem ciągle przemęczona i ciągle mam coś do roboty , to straszne , ale mam coraz mniej czasu na siedzenie przy laptopie.

Teraz mam ochote na obejrzenie jakiegoś horroru . A więc do następnego .

31 komentarzy:

  1. o jeju chodzisz na taekwondo? <3
    dawno nie widziałam tu kogoś kto trenuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trenuję taekwondo od jakichś 4 tygodni + samoobrona :) Chodzę do LO o profilu policyjnym , więc te zajęcia w pewnym stopniu są wpisane w mój profil - przyda mi się to w przyszłości : )

      Usuń
    2. to zrozumiałe. ja trenowałam ponad 5 lat, miałam czerwony pas i czasem mi tego brakuje. fajnie zobaczyć na blogu, że też trenuje. :)

      Usuń
    3. o wow , 5 lat to sporo *.* mam nadzieję , że ja będę na tyle wytrwała ( już miałam chwile zwątpienia ) xd heh , już niedługo czeka mnie pierwszy egzamin , a do grupy dołączyłam dość późno ( nie od początku roku ,powoli nadrabiam ) mam nadzieje , że jakoś sobie poradzę xd

      Usuń
    4. na pewno dasz sobie radę i nadrobisz z czasem wszystko:)

      Usuń
    5. mam taką nadzieję : )

      Usuń
  2. genialna koszula, powtarzam zawsze i tym razem również powtórzę- w sh można znaleźć wiele perełek! dobrze, że dodałaś do niej ćwieki :D to prawda, brak czasu nam wszystkim doskwiera, ja to niestety odczuwam i fizycznie i psychicznie. wkrótce święta więc może w tej przerwie zdoła nam się trochę odpocząć!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja,koszula jest świetna:D

    OdpowiedzUsuń
  4. o zabralabym Ci ta koszule, jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula, bardzo fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;O
    JESTEŚ ŚLICZNA! koszula. *.*
    też chyba zaraz coś obejrzę. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiscie nie przepadam za cwiekami ale ta koszula jest sliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh rany, powiem krótko - pięknie , piękna jest ta koszula, własnie idealnie jest tych ćwieków ani za mało, ani przesadzone, masz boskie nogi, boskie buty i ogólnie jesteś śliczna :*! Masz farbowane włosy?

    pozdrowienia i dzięki za odwiedziny na blogu :*
    obserwujemy?:)

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ♥
      włosy - nie farbowane : )

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz :D. Masz piękne włosy :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, fajne ćwiekowe wstawki! ;)

    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna jest ta koszula, od dawna takiej szukam! Miałaś szczęście, że taką znalazłaś i to w SH :) Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest genialna *___*
    Ja nigdzie nie mogę takich znaleźć -,-'
    Teraz to chyba każdy ma mało czasu na cokolwiek ze względu na szkołę. Zbliża się wystawianie ocen więc teraz większość poprawia :D

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz w tej koszuli:)

    OdpowiedzUsuń