niedziela, 2 grudnia 2012

Miałam poczekać z tą notką do jutra , ale  nie mogłam sie powstrzymać xd 

ŚNIEG , ŚNIEG , ŚNIEG ♥

pada dziś od południa i jest tak bialutko , tak cudnie :D Czuć zimę w końcu *.* Sądzę , że to jeszcze nie jest ta właściwa zima i śnieg szybko stopnieje , ale na razie cieszmy się tym co jest :D 


Zdjęcia z dziś ? Takie byle co . Jak tylko napadało troche śniegu ubrałam byle co , wzięłam aparat i miałyśmy kilkunastominutową sesję :D 







*Taki niedzielny zwyklak  : )

Moje włosy zwykle pod wpływem wilgoci troszeczkę się kręcą i ciemnieją - tak też stało się w tym przypadku . Zdjecia tak jak pisałam nad zdjęciami tak robione na szybciutko również ze względu na zimno i oczywiście na to , że jak sie zebrałam było już ciemno -.-  uroki zimy : )


jutro szkoła . muszę jakoś przeżyć ten tydzień a zaraz spacer i potem rozciąganie :D



A i jeszcze jedno . Mam ogromny dylemat do tego , jakie buty zakupić sobie na zimę . Myślę , o botkach , ale nie na obcasie , coś na płaskim - nie workery , nie motocyklówki , nie emu - coś mniej banalnego :D



nie każdy koleś w rurkach to gej, blondynka nie musi być idiotką, a facet bujający się w dresach nie ma napisanego na czole, że każdemu chcę wpieprzyć. Nie wszyscy narkomani pochodzą z patologicznych rodzin, nie każdy bezdomny jest alkoholikiem. nie lubię takich  chorych stereotypów .

22 komentarze:

  1. chyba to przez to ze zdjecie pod kątem zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! U mnie tylko moment poprószyło ;P Zapraszam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne są te zdjęcia, zazdroszczę Ci urody *.*
    i stylizacja też świetna !

    obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Z miłą chęcią zaobserwowałam twojego bloga, nie ukrywam że licze na to samo ;). Bardzo mi się podobają twoje stylizacje!
    Pozdrawiam C a m i ll e.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zdjęcia.
    A co do tych stereotypów to w 100% się zgadzam!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia. ;-)
    obserwuje. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jej! te zdjęcia są magiczne! :O <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 1,2 i 5 zdjęcia- urzekły mnie :) są świetne!!!!!! A u mnie śniegu jeszcze nie ma...
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka śliczna jesteś i ten śnieg świetnie skomponował się z twoją urodą, więcej zdjęć ze śniegiem ! :] zaparszam do mnie vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. this snow is absolutely amazing!
    love your photos, they are so romantic!


    I got a blog too :D
    Hope to see you soon xx
    Sophie :)

    Moi aussi j'ai un blog (mode, photos etc.. :D)!
    A bientôt j'espère,
    Sophie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, że tak długo musiałaś czekać na moje zaobserwowanie, ale nie miałam czasu :<
    pięknie wyglądasz, taka zima fashionstyle :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje za mily komentarzyk ja mimo wszystko polecam emu :) sa super uniwersalne :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I really enjoy the last set of pictures


    Http://www.fashioneiric.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń