sobota, 29 grudnia 2012

liebster blog avard and me .

Zostałam nominowana przez dwie sympatyczne blogerki do tego właśnie tagu . Miłego czytania kilku wiadomości o mnie :) 

1) Kim jesteś? ( we wszystkich tego sformułowania znaczeniach)
2) Jak byś się opisała?
3) Dlaczego prowadzisz bloga?
4) Czy to co robisz sprawia Ci przyjemność?
5) Gdzie widzisz siebie za 20 lat?
6) Wygrałaś milion. Co z nim zrobisz?
7) Ulubiony sport?
8) Jak spędzasz wolny czas?
9) Jakie jest Twoje hobby?
10) Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
11) Kto jest najważniejszy w Twoim życiu?
moje odpowiedzi : 
1) Ja ? Jestem drobną blondynką , która ma własne zdanie . Jestem marzycielką , ale sądzę , że moje marzenia są realne . Myślę , że jestem sobą , nikogo nie udaję . Zdecydowanie jestem jedyna w swoim rodzaju , jestem inna .
2) Pod względem charakteru to może szczera, niezdecydowana , ufna , przyjacielska , nie dająca sobą pomiatać. Wygląd to hm.. sami ocenicie :D 
3) Bloga prowadzę po to , aby podzielić się z innymi cząstką siebie . Myślę , że blog to takie małe oderwanie się od rzeczywistości , coś gdzie zawsze mogę powrócić .
4) Jeśli chodzi o prowadzenie bloga  to tak , zdecydowanie . Ale nie mogę ukrywać, że w niektórych chwilach , gdy nie mam na nic siły to bywa męczące. 
5) Ja za 20 lat.. hmm. Trudne pytanie . Za 20 lat chciała bym mieć dziecko i kochającego męża, chciałabym być spełnioną kobietą i cieszyć się życiem - wiem , banalne , ale właśnie tak jest :D 
6) Milion - oh, marzenie. Taka mała lista zakupów : Canon eos-5d mark ||| i do niego kilka koniecznych i gadzeciarskich obiektywów ( fisheye!♥) , dom nad morzem , lub jeziorem , autko i nieskończona liczba ciuchów i butów. To takie moje materialne zachcianki . A reszta oczywiście na pomoc potrzebującym , rodzinie i na konto :) 
7) Nie mam ulubionego sportu :D 
8) Wolny czas ? Najczęściej z laptopem na kolanach w łóżku , ale jeszcze częściej robię zdjęcia . Nie chodzi o zwykłe sesje , nie . Zdjęcia jakie robię w wolnych chwilach to eksperymenty przeróżnymi sposobami : ) Oczywiście spotykam się też ze znajomymi i z przyjaciółmi :) 
9) Nie wiem czy mogę to nazwać moim hobby , bo nie lubię tego tak nazywać . Jest to oczywiście fotografia. Ciężko mi jest to mówić w czasach , kiedy Fotografia jest ;modna; to jest żałosne , że osoby , które nie znają się kompletnie na podstawach uważają , że fotografia jest to ich miłość , hobby , zainteresowanie i wszystko co możliwe . Fotografią interesuję się od kiedy pamiętam i choć uważam , że nie jestem w tej dziedzinie ekspertem to lubię to robić nie dla tego , że to jest 'modne' a dla tego , że intryguje mnie to co można zdziałać za pomocą lustra . 
10) Chyba najbardziej lubię psiaki :) 
11 ) Rodzina i przyjaciele , to takie moje priorytety : ) 
 
Od ENDŻI :
 
1) Jak masz na imię?
2) Co zrobiłabyś, gdybyś miała jedno życzenie, które się spełni?
3) Masz zwierzaka?
4) Ulubiony napój?
5) Bez czego nie wyszłabyś z domu?
6) Masz jakieś swoje dziwactwa? Jeśli tak, to jakie?
7) Przejmujesz się opinią innych?
8) Jakie jest twoje motto?
9) Jakie jest twoje największe marzenie?
10) Skąd pomysł na założenie bloga?
11) Ulubiony artysta / zespół muzyczny?

moje odpowiedzi:
1) Kamila  . Mówcie mi Kama xd 
2)  Jej , nie mam pojęcia , to było by na pewno coś wyjątkowego :) 
3) tak , mam Psiaka .
4) Sok pomarańczowy i woda gaz. :)
5) Chyba bez telefonów , ale w sumie zdarza mi się . 
6) Moje dziwactwa .. hm . Zapytajcie o to ludzi , z którymi spędzam dużo czasu . Może to , że nie wytrzymam zbyt ługo od przeglądania się w byle czym , telefon , gablotka szkolna ,lusterko , byle co oby zobaczyć jak wyglądam xd 
7) Z tym jest różnie , ale chyba raczej nie za często . Jestem przyzwyczajona do tego , że ludzie wymyślają najróżniejsze ploty na mój temat . Dlaczego ? nie mam pojęcia . Ale staram się to olewać , albo zwalczać te ploty w najróżniejszy sposób :) 
8) Nie mam motta , nigdy sie nad tym nie zastanawiałam :) 
9) Odsyłam do pytań u góry , tam są takie tam rzeczy : D
10) Sama nie wiem , założyłam go chyba z ciekawości i z chęcią podzielenia się sobą z innymi :)
11) Nie mam pojęcia , nie ograniczam się w tej kwestii :)
Pytania od mnie : 
1) Skąd taka nazwa bloga ? 
2) Czy wróżysz jakąś przyszłość dla swojego bloga ? 
3) Dużo czasu spędzasz na blogowaniu ? 
4) Masz jakieś 'uzależnienia' ?
5) Twoje hobby ? 
6) Co  chcesz robić w przyszłości ?
7) Opisz się w kilku słowach .
8) Masz idoli ?
9) Co znaczy dla ciebie przyjaźń ? 
10) Szkoła - wyjaśnij co to znaczy wg. ciebie . 
11) Lubisz pozować do zdjęć ? 
wybaczcie m ale piszę na szybko i takie są pytania i odpowiedzi jakie są :P Nie mam czasu zająć się nominacjami , a więc nominuję każdą chętną osobę . Będzie mi miło , jeśli ktoś odpowie na moje pytania . Jeśli macie na to ochotę , napiszcie mi to w komentarzu , docenię to :) 

Kilka zdjęć z wczorajszego zamotania z Ewą i Anetą ♥




Na zdjęciach znów mega codzienna ja , lubię to . Szeroka bluza , śniegowce - wygoda przede wszystkim :) Idę teraz na spacer i potem mały relaks z jakimś horrorem :) ah 

Niedługo sylwester , pożegnamy ten rok. Macie jakieś plany ?
do następnego kochani :*
 
 


26 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i świetne rękawiczki*o*

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodkie rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Chciałybyśmy serdecznie Cię zaprosić na nasze losowanie. Będzie na bardzo miło jeśli się zgłosisz: http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/2012/12/losowanie.html

    Jeśli to zaproszenie Cię w jakiś sposób uraziło to przepraszamy :)
    Ola i Ania, Ania i Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przystojny z ciebie facet mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. a sory nie ten blog

    OdpowiedzUsuń
  8. popadne w kompleksy przez ciebie dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Ty genialnie wyglądasz!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    naprawdę świetne są Twoje zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. piąteczka za pierwszą odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie rękawiczki. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Tylko te Twoje buty.. .nie przemakają ? :3
    Zapraszam na niedzielny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym rzecz , że nie przemakają , to nie jest zamsz :) A dodatkowo mam impregnat do takich butów i jakoś się trzymaja :)

      Usuń
  13. Super bluza, fajnie w niej wyglądasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. słodkie te twoje rękawiczki !;*
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. no tak, nagle wszyscy są ekspertami od zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no rękawiczki są genialne, też takie chcę ! :)

    OdpowiedzUsuń