poniedziałek, 17 grudnia 2012

ale śnieguu *.*

Notka na szybko ? Czemu nie , bo spać lece  ♥
Dzień jak zawsze mega pozytywny i 5 z Niemieckiego . Duma mnie przepełnia . Miło ,, że to już ostatni tydzień szkoły przed świętami, tylko nurtuje mnie jedna myśl : co ja będę robiła bez szkoły ! w sensie tych ludzi , z którymi spędzam większość swojego czasu ? to dziwne , ale w tej przerwie świątecznej czuję , że będzie przepełniała mnie nuda , ale mam nadzieję , że to w tedy znajdę więcej czasu na zdjęcia *.* Większość z blogerek które obserwuję narzeka na to , że u nich chlapa , brak śniegu i wszystko , co nie związane z zimą i tym co powinno panować na zewnątrz w tj chwili przed świętami . A tu , u mnie pada ten śnieg i przestać ni moze ♥ ide spać .

 ja , Ewa ♥


i moja mała twórczość :


9 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;d u mnie też spadł śnieg ;p ale czy jestem z tego powodu zadowolona, to nie wiem ;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym by u mnie spadł śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też nie widać końca sypania śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez bym chciała zeby u mnie teraz snieg padał no ale w piątek ma zacząć

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też jest trochę śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka czapka :*
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń