niedziela, 4 listopada 2012

Wiem , że bywam trudna , ale to właśnie sprawia ,
 że dwa razy bardziej doceniam tych , którzy zawsze są przy mnie . ♥ 

____________________________________________________
Ostatnie dni , długi weekend , minęły szybko , bardzo szybko ..
Ale za to bardzo fajnie . Bp , zakupy , dni i długie rozmowy z E a także spacery ♥ 
A dokładnie to buszowanie w sh  , babeczki z cukierni , cmentarz nocą i wygłupy , ćwieki znów , nasze mniejsze i większe problemy , głośna muzyka , tańce za ścianą , ja gruba i moje krzywe nogi , szpileczki , etc ♥

Dobrze jest wyjaśnić sobie pewne sprawy . Miło , że ja tutaj jestem ta zła - ale to norma więc muszę się przyzwyczaić . Z drugiej strony ta cała sytuacja sprawiła , że postanawiam być ostrożniejsza .
Fajnie ,że jest ktoś , kto potrafi pomóc mi w tym wszystkim . ♥

Jutro szkoła - kino . Nawet nie wiem czy trzeba się z czegoś uczyć :D
A mnie listopadowa zimo-jesień nie przygnębia jak większość towarzystwa .heh . Wiem , że zawsze było ze mną coś nie tak . .. : )

love , love , love baby .

9 komentarzy:

  1. ładne zdjątko :3 No niestety jutro już szkoła ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też długi weekend minął bardzo szybko i przyjemnie :) ładne zdjęcie :) http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zła ? Jeśli masz na myśli tego Arturka to ignoruj tego analfabetę :D
    Ty gruba ? - hahahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruba bo moje kochane rodzenstwo tak powiedziało ;D A że ja zawsze ta zła to chodzi o tą sprawę ..no tą inną.. wiesz :D A ten spedalony Arturek .. niech sie trzyma z daleka :D

      Usuń
    2. Mów " pf... " na to wszystko. !

      ;D

      Usuń
    3. staram się :D heh :D

      Usuń
  4. czemu spedalony ? jestem 100 procentowym menszczyzną. smutno sie robi jak to czytam taki smutny wpis na mnie :- (

    OdpowiedzUsuń