czwartek, 22 listopada 2012

typowo szkolnie .


Tak , dwa dni mundurowe przeżyłam jakoś :P mimo wszystko nie jest łatwo chodzić w takim mundurze dwa dni po kolei , dobrze że to tylko w środę i czwartek :) Tyle dobrego , że do szkoły mam tylko kilkadziesiąt metrów i szybko przebiegnę do niej nawet bez kurteczki  : ) 
W szkole atmosfera jak zawsze 'zacna' :D Mimo tego , że 7 lekcji było całkiem nieźle . Na trening nie poszłam z braku czasu i całkowitego przemęczenia . Coś czuję , że jutro na samoobronie będzie kazanie , na temat tego , że mnie dziś nie było a mam zaległości ale... udobrucham go xd No ale musze nadrobić .. jakoś w końcu musze zdać ten egzamin na biały pas xd  A jeszcze w dodatku dziś spóźniłam się na pierwszą lekcję - matma ^^ ale nie tylko ja to luz . ;p 

Dziś zdjęcia takie w stroju dla mnie typowo szkolnym . Nic konkretnego , a jednak . : ) Zdjęcia w szarym otoczeniu , szare światło i wgl. wszystko na szaro , ale co mam poradzić , że mnie mam możliwości zrobić innych zdjęć niestety -.-'
Ale być mozę w sobotę zrobię jakoś zdjęcia z Klaudią , z którą robiłam zdjęcia,  które tak was zachwyciły : )


mam rybkę ♥

Ale poza tym wszystkim nie jest za dobrze , jest tak zjebanie , ale to było do przewidzenia , o!

Juto mam lekki dzień. Sprawdzian z polskiego przełożony na poniedziałek , ale , ale.. jakoś usze przeżyć . fuu.

♥ .

23 komentarze:

  1. Ale świetny strój! Można wiedzieć gdzie dostanę ten sweter? :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój sweter znalazłam w sh :) dosyc dawno ale myślę że jak by ci się chciało poszukać to gdzieś bys znalazła podobny :)
      pozdrawiam , lorenn :*

      Usuń
  2. Cudownie ♥

    Nowa akcja Zainspiruj się gwiazdą! ;)
    Makijaż, fryzura, paznokcie a może cała stylizacja?!

    Do koloru do wyboru! Ściągamy z gwiazd ;) wszystkie chwyty dozwolone ;p

    Akcja tak jak wszystkie inne tego typu polega na tym, ze co tydzień dodajemy notkę o danej aktorce, piosenkarce itd., Wrzucamy zdjęcie gwiazdy a później wasza metamorfoza ;)

    Czekam na wasze zgłoszenia pod tą notką!!

    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda_22.html

    OdpowiedzUsuń
  3. great blog!
    what about following each other? visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    kisses jess
    http://jessjessde.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Do jakiej Ty konkretnie szkoły chodzisz? Śliczny sweterek w moim ulubionym kolorze<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie chodzę do ZS a dokładnie LO w Janowie Podlaskim na kierunek policyjny :)

      pozdrawiam , lorenn :*

      Usuń
  5. fajny sweterek w świetnym kolorze *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweter i torba, jaaa <3
    widzę, że nie tylko mi się podoba hihi :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnych chwilach
    www.KLAUDIA-PACH.blogspot.com
    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, doprawdy twoja lista rzeczy do zrobienia jeszcze w tym roku ma 16 punktów? ja z moimi siedmioma mogę się schować! i wierzę, że uda ci się je wykonać, trzeba wierzyć mimo wszystko :) motyla noga, dawno nie byłam tak pozytywnie nastawiona do świata :D miłe uczucie, każdemu polecam!
    kocham takie codzienne stylizacje, nie na pokaz ale dla ludzi :) śliczny kolor sweterka, a zdjęcia makro są moimi ulubionymi! gratuluję takiego artystycznego oka! cenię to w ludziach najbardziej :D

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek^^
    Obserwujemy.??

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny masz sweterek!*.* Jeden z moich ulubionych kolorów.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny strój, sweterek jest cudowny ;) ładna rybka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miętowy sweter idealnie łączy się z tą chustą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look, great blog! I've partnered with famed Bev Hills dermatologist on a fab holiday giveaway! Oprah just named The Lancer Method Luxury Skincare Collection ($300) as one of her favorite things and I'm giving away one set to a lucky reader! http://www.goodbadandfab.com/2012/11/oprahs-favorite-things-lancer-skincare-gift.html

    Hope you enter. Good luck!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń