środa, 28 listopada 2012

tyle sie dzieje , że nie nadążam  , ale lubie to , bo nie lubie stać w miejcu  : )  W niedziele z ewą , poniedziałek rozciąganie i odpoczynek + spacer a wczoraj szkoła - nic specjalnego , ale ciekawie jak zawsze , po południu taekwondo ( nadrabiam , hehe :D ) a potem dyskoteka . W końcu sie wytańczyłam :) a jutro być moze druga impreza *.* Wczorajszy wieczór wśród znajomych i głośna muzyka w uszach do tego bolące nogi i tylko kilka łyków wody , ale nieźle sie wybawiłam - tego właśnie było mi trzeba : ) 
Dziś w szkole luzy ( dzień mundurowy ) teraz chce mi się spać , ale zaraz jadę na wieś po ciuchy , potem troszke sie porozciągam  i pouczę , : ) 


typowo szkolny outfit   : ) 
Do szkoły raczej ubieram się wygodnie i nie stroję się przesadnie , więc taki prosty outfit :) Nie jest łatwo samemu sobie poradzić ze zdjeciami w dodatku w taką pogodę .. : ) Niby nie jest tak stasznie zimno , bo do szkoły choidzę bez kurtki nawet , ale strasznie szybko robi się ciemno i jak by nie było ze zdjęciami jest ciężko : P

lece , bo auto na mnie czeka  : P 


nie wiem , czy to już tu było , ale nadal kocham  ♥



14 komentarzy:

  1. chodzisz do szkoły bez kurtki? Ja bym nie wytrzymała! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam do szkoły kilkadziesiąt metrów więc nie mam z tym problemu : )

      Usuń
  2. Świetna ta piosenka :*
    Fajnie że się wybawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://gumijagoda.blogspot.com/2012/11/konkurs.html#comment-form
    wygrałaś :D
    skontaktuj się z firma. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie same tenisówki,tylko szare :) ślicznie spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny strój, a pierwsze zdjęcie-genialne! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń