sobota, 17 listopada 2012

sesyjne c.d. ♥

co    za    idiotyczna    sytuacja . 


Codziennie popełniamy ten sam błąd oddając skrawek wnętrza ludziom, którzy zupełnie na to nie zasługują.



fot : Klaudia W. 

mod : ja 








To taka mała porcja z nasze wczorajszej sesji . 
Ale i tak chcę na nowe zdjęcia :D 


Nie mam nic do powiedzenia . Może tylko tyle , że co kilka minut robi sie idiotycznie a zaraz tak cudownie , że chce mi sie latać . Wystarczy jeden sms , jedno spotkanie , jeden uśmiech .

ej , moze wrócić do normalnego blogowania ? :D


30 komentarzy:

  1. Wrócić ;) Nie zimno ci było w nóżki?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te buty do zdjęcia założyłam dosłownie na 15 min , ale troche zmarzłam . ; p , choć chyba było warto : )

      Usuń
  2. Nie wątpię, ale czego się nie robi dla dobrych zdjęć ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :)) tak, wróć do normalnego blogowania <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :)
    świetne masz włosy <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznotka.!♥
    Świetny blog! *.*
    obserwujemy ? ♥
    zapraszam:http://amy-and-ammy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes niesamowicie fotogeniczna ;) sliczne zdjecia ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie wyszłaś, ale ja się dziwie jakim cudem nie zamarzłaś :) bo jak ja wystawie nos za okno to przez nastepne 2 h sie ogrzewam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo ładna, włosy masz boskie! Normalnie można tak jeszcze długo mówić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz fantastycznego fotografa!!
    jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ty ładna *.* zazdroszcze
    Fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny top :*
    Włosy <3
    Dziękuje za odwiedziny, ja oczywiście obserwuje a ciebie zapraszam do mnie częściej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie! bardzo ładne buty. super!

    OdpowiedzUsuń
  13. te zdjęcia są cudowne ;) całkowita racja, zbyt często, codziennie oddajemy się ludziom, którzy na to nie zasługują :(
    PS. Czy Ty nie prowadziłaś kiedyś już bloga jako Kamila? Bo chyba Cię kojarzę z dawien dawna jeszcze, jak miałam innego bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. te zdjęcia są magiczne, mają taki fajny klimat - strasznie takie lubię. ale co się dziwić, że zdjęcia ślicznie wyszły jak modelka też taka ładna! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie mieszkasz, jakie miasto itd? :D Bo jak coś to jestem panią fotograf amator i zapraszam na sesję, te zdjęcia Twoje są śliczne :).

    Buziaki i pozdrowienia, xoxo!
    Jeśli chcesz odwiedzić mojego bloga, to poniż podaję adres:
    www.klaudia-pach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. love this top and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń