piątek, 9 listopada 2012

o , jak milutko ♥

Tak , tak , milutko ♥                 Dzięki gorzkiej herbatcena Mickiewiczadzięki spacerkowiz Rudymdzięki tej całej miłej atmosferze ♥      
          Tak , tak , wieczór spędziłam całkiem fajnie , na temat tego co działo się w szkole też nie mogę narzekać , dzień mundurowy miną szybko - baardzo dobrze . Taki ten mundur nie wygodny.. te wielkie ciężkie buty + zaliczanie musztry - pierwsza ocena czyli 5 z zajęć z Policji jest - jest dobrze :D
_______________________________________________________________________________

taa.. to na górze to notka , którą napisałam wczoraj ( nie dokończona )  ale nie mogłam jej opublikować , bo nagle znikł mi internet . Takie życie .
____

Dzień w szkole na luzie i całkiem fajny . Polski , PP z którego mamy mnóstwo zdjęć - no było ciekawie - chociaż na jednym pp nie zasypiałąm xd Potem historia - próby w kościele - nie nasze ,my siedzieliśmy nie za cicho i robiliśmy różne rzeczy xd potem właściwa historia , potem biegi uliczne - można powiedzieć że byliśmy tylko obserwatorami ale ogólnie było na plus . : )


No i na końcu samoobrona , ahh.. Sor powiedział , że  mam sie zapisać na tekwondo heh , niby chce , ale niby nie  chce : P do tego potrzebna jest wysoka sprawność fizyczna , gibkość i przede wszystkim czasu jaki na to poświęcę . Właściwe zajęcia trwają już jakoś dwa miesiące , ale powiedział  że z moimi warunkami dam rade to nadrobić . Dziś przez to , że na zajęciach z samoobrony ćwiczyliśmy kopnięcia zauważył w tym jestem na poziome osób , które chodzą na treningi a od niektórych kopie nawet lepiej . No nie wiem , tekwondo na pewno pomaga w wielu rzeczach , otwiera drzwi do pracy w mundurówce no i to jakieś nowe doświadczenie . No i poznanie nowej sztuki walki . No zastanowić sie muszę szybko , bo Dominika może pokazać mi to , co do tej pory ćwiczyli no i trening jest chyba we wtorek.. sama nie wiem .

No i dzis wieczorem lece na półmetek . eh.

4 komentarze:

  1. Gratuluję piątki ;)
    Może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka miesięcy temu to był aparat , który w pełni spełniał moje oczekiwania , teraz mam ochotę na coś lepszego , ale chyba jednak skuszę się na jakiś obiektyw , bo body jest całkiem dobre w porównaniu do innych amatorskich lustrzanek :)

      Usuń