środa, 7 listopada 2012

help.

Mała zmiana na blogu - a co mi tam .

Szaloone życie .Nie ma co . Fajnie jest spędzać takie dni w szkole ale nie fajnie jest sie uczyć . Kurcze , nie mam motywacji no ! Już dawno miałam się wziąć za te durnoty , ale zawsze jest coś ważniejszego - nawet głupie zajmowanie się paznokciami ( a jak już przy tym jestem , to jednak je obcięłam - głupia ja, ahh- wiedziałam, że to głupia decyzja , nawet dziewczyny mówiły , żę nie wyobrażają sobie mnie bez tak długich paznokci . ehh , no stało sie - odrastajcie malutkie ! ) czy.. ciągłe esemesowanie , przeglądanie blogów itd .
Kiedy ja tu ostatnio pisałam ? w niedziele ? możliwe ... co sie działo przez ten tydzień .. hm..Kino w którym spałam + sms , dużo nie wyjaśnionych sytuacji które staram się opanować , rzucanie  kolorowymi chrupkami na religii , te wymienianie uśmiechów na korytarzu , rozmowy na przerwach i na lekcjach , uwzięta na mnie p. M , jakieś sprawdziany i kartkówki na okrągło , jutro drugi w tym tyg. dzień mundurowy , ogólnie dzieje się tak dużo że chwilami nie ogarniam : ) 

o kurde , ale grubas !    'o'

Głwa mnie boli , skończyły się esy i jeszcze czeka mnie spacer i nauka - help . 

20 komentarzy:

  1. Piękny nagłówek! Zdjęcie również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. grubas? to Ty chyba mnie nie widziałaś...

    Zmiany zawsze sa fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie jak jestes taka niedostempna : - )

    OdpowiedzUsuń
  4. to zdjęcie jest śliczne :)
    grubas ? nie wymyślaj :p JESTEŚ PIĘKNA .

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, wszystko, tylko nie nauka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcie! Bardzo mi się podoba :) I wcale nie jesteś grubasem, jesteś szczuplutka!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak mnie unikasz i wogole choc jest mi pszykro moze pogadamy pszez telefon? mam fajny nowy telefon kupilem po zniwach duzo za slome wzielismy

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha. Taki sam grubasek jak i ja. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię czarno białe zdjęcia;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. ogarnij się . Tak poda swój numer telefonu na blogu - gdzie wszyscy mogą go sobie spisać. - facepalm !

      Usuń
  11. Dziękuję, przepiękne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń