poniedziałek, 19 listopada 2012

Dwa w jednym .

 i   kurwa   jak   ja   nienawidzę   tej   chwili,   kiedy   stwierdzam,   że   samej   jest   mi   źle   i    muszę    się   do   kogoś    przytulić   . 


Podejrzewam , że część osób odwiedzająca mojego bloga trafiła też na drugiego bloga którego prowadzę a mianowicie lenszoom.blogspot.com bloga tamtego prowadziłam od 10 września ubiegłego roku i dodawałam tak głównie zdjęcia , które robię . Z powodu braku czasu na prowadzenie obu blogów Tamten zawieszę , a na ten blog będą trafiały również zdjęcia , które robię : ) 
kilka przykładowych zdjęć , które zrobiłam : 


Nie nazywam sie fotografem , bo nim nie jestem . Moje zdjęcia są byle jakie , ale robie to co kocham i gdy trzymam aparat w ręku czuję , że żyję , lubię stać za obiektywem i też przed nim : ) 


W szkole jest ciężko , lae dziś dodtałam 5 z geografii za kartkówkę , na którą nic a nic się nie uczyłam : ) 
Juto czeka mnie Sprawdzian z PP , sprawdzian z Matmy ,kartkówka z Angialskiego i z Niemieckiego . Masakra. Nie wiem jak dam rade sie nauczyć tego wszystkiego , ale już sie za to biore ... 
To całe przygniębienie z powodu nauki  poprawia moja świetna klasa :D Każda lekcja to kupa śmiechu z byle czego , po prostu . Mnóstwo zdjęc z lekcji , tekstów zapisanych w zeszycie itd. ♥
Dajcie mi siłe do nauki ! ♥

10 komentarzy:

  1. myślę że możesz się nazwać fotografem. robisz super zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne zdjęcia, mają w sobie to coś . : )
    gratuluję oceny z geografii ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne dla oka te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Piękne zdjęcia :). Chyba zaraz też wstawię coś na swojego bloga takiego artystycznego, ale wcześniej przejdę się też na spacer i coś pocykam.
    Podoba mi się Twój blog, jest naprawdę świetny :)!
    Jeśli chcesz to wpadnij do mnie. Poniżej zostawiam adres bloga.
    http://klaudia-pach.blogspot.com
    Pozdrawiam, XOXO <3

    OdpowiedzUsuń