środa, 14 listopada 2012

Bo jest bosko , tu obok ♥
moje love : 
 
jestem zakochana w tej piosence ♥
Półmetek ? luz . Nieźle sie bawiłam mimo wszystko i mimo wszystkim . Nogi i głowa nieźle bolały , ale trzymałam i trzymam się nieźle  : ) Nie mam żadnych zdjęć godnych opublikowania , bo wiadomo xd
Sobota jak to sobota , ale lubię wieczorek ♥ Dziś wstałam jakoś po 11 , miła pobudka i ogarniamy się. obiad , coś tam ugotowałam no i spacerek i nie tylko , herbatka ( tym razem z cukrem ) i takie różne inne fajne sprawy :D Niezła imprezka musiała być - takie fajne zgony :D  nieźle jest , nieźle ♥ 
Głowa mnie boli , ah.. te truskawkowe coś :D
Jak dobrze czasem mieć wszystko w dupie i popróbować czegoś nowego .. nie przejmować się niczym i żyć na luzie . Potem wszystko do człowieka dociera .. ale ta chwila , ta chwila jest ważna . Jest ważne tylko to co tu i teraz . Lubię to , i to jak ! ♥ Teraz żyję tylko czasem obecnym , ale próbuję nie olewać tego , co jest różnie ważne . Ale cholernie lubie to co tu i teraz ( lubie ich , lubię jego , lubie ją , lubie was , lubie to i tamto ♥)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz