piątek, 16 listopada 2012

co   za   podłe   łomy  .

jedeno z wielu efektów dzisiejszej sesji z Klaudią . Ja jako modelka nie sprawdzam sie wzorowo , ale coś tam próbuję . To ja wolę robić zdjęcia , ale bywa i tak , że ja odrobinkę po pozuję . Było zimno strasznie , ale podziałałyśmy około godzinki i efekty są na prawdę niezłe .
____________________________

i coś co pokochałam : 
mam tyle tak kochanych piosenek , że nie ogarniam ♥ 

hihi , dziś K. mi powiedziała , że ma chęć ubierania choinki , ah.. słodkie :D ale do świąt jeszcze ponad miesiąc , śniegu nie ma i nie pachnie igłami ...

heh , miło być tak ignorowanym , że aż potykać się o głupotę osoby ignorującej .

7 komentarzy:

  1. jesteś śliczna i świetnie wychodzisz na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne jest to zdjęcie, dawaj więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka modela :o dawaj więcej zdjeć!
    obserwuje i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń