środa, 21 listopada 2012

at school

Co jak co , ale w szkole jest ciężko , sporo nauki i  w dodatku już za niedługo koniec pierwszego semestru .  Zaczyna sie czas popraw i takich innych . W moim przypadku nie jest najgorzej , ale nie jestem zadowolona ze swoich ocen xd  Musze sie troche postarać , bo jeśli nadal chce pozostać w klasie policyjnej i chodzić na taekwondo bo to do czegoś zobowiązuje ; p 

 

Dni są tak krótkie , że nawet nie ma kiedy wyjść na zdjęcia -.-  Na około jest szaro i ponuro , niech w końcu spadnie śnieg !   W tedy będzie więcej konkretnych rzeczy do fotografowania i ogólnie biały puch poprawi atmosferę tych szarych dni .

Mimo tego , że dziś do szkoły miałam na trzecią lekce , a skończyliśmy po sześciu to i tak ten dzisiejszy dzień wydaje się męczący . 

A na dzisiejszy zimny wieczór polecam ciepło się ubrać , wyjść na spacer a potem gorące kakao ! ♥

29 komentarzy:

  1. Koniec semestru, jak to wszystko szybko...! :oo ;OO

    OdpowiedzUsuń
  2. oo chodzisz do klasy policyjnej ?!! alee super

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze i wszendzie policja....bedzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde ale Ci zazdroszczę do jakiej szkoły chodzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie jestem zadowolona ze swoich ocen bo wiem, że stać mnie na więcej.
    Wnioskując po zdjęciach jakie zamieszczasz w postach stwierdzam, że jesteś śliczna *_*

    Mi te ponure dni umila widok gęstej mgły za oknem :3. Bardzo lubię obserwować to zjawisko :D.

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka fajna dziewczyna a chce zostac psem i trzymac z psami masakra zostan strazakiem pielegniarka grabarzem ale policja zero szacunku SZACUNEK LUDZI ULICY ACAB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze chodze do szkoly policyjnej nie oznacza ze zostane policjantka . Moim marzeniem jest zawod detektywa albo cos zwiazanego z medycyna sądowa xd nie wiem co masz do tego że jestem w klasie policyjnej , ale to chyba moja sprawa :)

      Usuń
    2. obys nie zostala psem reszta OK!

      Usuń
    3. Psa to ty se możesz mieć na podwórku a tu uważaj na słowa.....

      Usuń
    4. a co pobijesz mnie? do budy

      Usuń
    5. Dobra dzieci koniec tego spamowania xd

      Usuń
  7. Obecnie moim marzeniem jest szkoła policyjna *__*


    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow :) szkoła policyjna,kiedyś też była moim marzeniem,lecz w pobliżu nic takiego nie było i musiałam zrezygnować

    OdpowiedzUsuń
  9. ech niestety koniec semestru a ja mam trochę do poprawy,więc musze się wziąć za siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  10. To dopiero są mundurki szkolne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow chodzisz do klasy policyjnej ale fajnie :) dobrze, że jesteś zadowolona z ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje oceny wołają o pomstę do nieba, nie wiem... jakoś w tym semestrze mi nie idzie! Masz rację -poprawianie ocen i wszystkie te duperoły ruszyły pełną parą! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Psa to ty se możesz mieć na podwórku a tu uważaj na słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zesraj się

      Usuń
    2. bo denerwuje mnie ten napinacz co sie bedzie rzucal chuligan netowy musialem go na ziemie sprowadzic, pozdro sorry

      Usuń
    3. no to może sprowadzaj w inny sposób xd

      Usuń