czwartek, 15 listopada 2012

ale ♥

 nie   fajnie   jest   znajdować   się   w   takiej   o   sytuacji .  nie   polecam . 

mój krzywy ryj . pozdro .


|Jak fajnie jest tak powspominać dawne czasy .. ale problemów ciąg dalszy. Komplikacje są . Chce , żeby ktoś mnie przytulił . Tylko tyle . A i bywa , że jest już za późno . | ploty są i będą , ale co ludzi tknęło do tego ,żeby nawijać na mój temat ? to chore , że nie można mieć tu odrobinki prywatności - nie wiem czy na pewno tak jest , ale no .. . | Coś być może sie naprawi  ,coś pokomplikuje , coś zacznie i coś zakończy . |

Moja klasa jest tak zdrowo szurnięta w główkę , przez to dni nie są tak monotonne i nudne :D The Sims na moim fonie na matmie , kostuchy na polskim , Cyganki na Policji , Szyszka na Religii i ten cały całokształt otaczający mnie codziennie ♥ Lubię też te uśmiechy , te korytarze i te kanapki :D wiem , piszę to już kolejny raz , ale tak wychodzi , że chce więcej i więcej . Nocne spacerki z Psem i z ... stają się tradycją , sms i herbata na ... też , lubie to , ale nadal chce więcej ♥

Moje zakwasy są tak silne , że ledwo co się ruszam . taekwondo daje sie we znaki . Muszę to wszystko nadrobić , ale nie wiem czy zdołam . Muszę chyba mieć prywatnego nauczyciela :D Jutro znów samoobrona . grr.. A i powinnam sie pouczyć , ale .. to jest chore , żeby robić takie sprawdziany , na których ma być coś czego nie mieliśmy xd


jeden taki ANONIM z mojego realnego świata mówi mi tu że muszę więcej jeść , ale ja JESZCZE RAZ mówię , że nie ! :D pozdrawiam kotku : * :D

2 komentarze: