poniedziałek, 29 października 2012

to chyba moje ulubione zdjęcie z tej sesji : )
fot : Klaudia W . 



Romanse z Niemieckim . ehh..
*** trudno podejmuje się takie decyzje , bo wiem , że takie sprawy mogą zmienić moją najbliższą przyszłość . Nie chciałam wywoływać łez , ale nie umiem inaczej . Nie zmuszę się do czegoś , nad czym nie da się zapanować .

W szkole nie jest łatwo  . W końcu muszę się wziąć się do roboty . ha !
Wiem , że nie jest to łatwe .. ale może mi sie uda . Na razie moją głowie miliony myśli nie związanych z nauką - ale ze szkoła jak najbardziej .
Nie mam  siły pisać , nawet nie wiem co ..
Może coś bardziej pozytywnego ? To tak ... pewna fajna rozmowa poprawiła mi humor ;D Pewne fajne osoby które wparowały do mnie też poprawiły mi humor ;3 i czekolada którą właśnie jem też poprawiła mi humor . czekolada zawsze poprawia humor .

Hahaha , nie wytrzymam . Mieć takich kolegów to skaranie boskie z jednej strony , a z drugiej to można sie nieżle pośmiać :D






3 komentarze:

  1. genialne zdjęcie !
    czekolada i herbata poprawia humor :)!
    a niemiecki to złooo :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham to zdjęcie *_* ♥
    Nic tak nie poprawia humoru jak czekolada :33
    Zapraszam do mnie na nowy post. Mam nadzieję, że skomentujesz ;).

    OdpowiedzUsuń