czwartek, 11 października 2012

sweet i wszystko co słodkie . ..

...;* ♥ - zestawienie kilku znaków , które będzie mi sie kojarzyło  z dzisiejszym dniem chyba najbardziej xd ale uhh..
..................
No i niech ktoś mi powie co mam zrobić .!tak , tak , jutro ..
...............
Ale ze mnie debil . Odwala mi , ale po czym ? po urodzinowych krówkach od sąsiadki , zdecydowanie :D

...................
Bo dzięki dzisiejszemu dniu przypomniałam sobie jak kiedyś świętowałyśmy moje urodziny :D Ah.. dzieciaki biegające po całym domu i kanapki .! : D pełno chipsów, prezentów i napoi gazowanych, koniecznie picolo i wielki tort - najczęściej biedronka albo motylek  , przypomniało mi sie mnóstwo szczegółów . Ah.. podstawówkowe imprezy - to było życie :D

................
taki tam genialny staroć w moich słuchawkach .♥ :
 i : 







.............
♥♥♥
dzięki wam będę żyła miliony lat , będę miała wszystko co najlepsze no i spełnią się wszystkie moje marzenia . dzięki kochani ♥

..........

Nie ma to jak coś co ie pozwala patrzeć w moje oczy . A dokładniej ich rozmiar .Moje spojrzenie  jest na prawdę tak bardzo przerażające ? : D no ciekawe.. : D
........

Juto dzień z Ewą , nie tylko dzień .. ♥ poświętujemy , pogadamy itd. jak to my .

2 komentarze:

  1. ojej. impry za dzieciaka były mega :D a zwłaszcza przypalane paluszki robiące za papierosy :D

    OdpowiedzUsuń