czwartek, 18 października 2012

no i jest .



a moje małe cudeńko nie ma czasu cykać , bo nauka , nauka , nauka ehh .. ♥

jakiś dam dostęp lepszy znalazłam przez latanie z laptopem po domu xd ten internet bezprzewodowy z plusa troszeczkę nawala więc czekamy na naprawę komputera .. . chwile to chyba potrwa . grr.
taa..
upierdliwi ludzie coraz bardziej dają mi się we znaki  , ahh. . no ale co poradzić . 
Zrzeranie mnie wzrokiem - eh , czy na prawde myślicie , że ja tego nie widze ? no sorry , ale bez przesady no !
Bezgraniczna miłość ? Groźby o odebranie sobie życia ? niby wiem , ze to żarty , ale helooł , ja jednak mam jakieś tam lęki , no nie ? xd 
A tak na poważnie , to ja na prawde nie wiem co mam robić . Nie chodzi tylko o tę jedną konkretną osobę , ale o każdego kto ten i tegez .. .
znajomośc - ile razy mam powtarzać , zę to znajomość ? kotek , nie uzależniaj sie ode mnie . Wiem , że za późno  ,ale nie mam pojęcia jak to się stało ... to takie trudne .. te rzomowy w szatni - szczere rozmowy , niby fajnie , słodko  ,ale wiadomo , ze to cię nakręca - tego nie chcę , ale nie potrafię ..

Ha ha , padam xd ta rozmowa z przed sekundy mnie rozwaliła . haha , : D ' dzięki za uśmiech na korytarzu:* ' ahahaha : D   :D Ja nie wiem co dzieje się z tymi ludzmi , na prawdę nie mam pojęcia.. : D No ten koniec świata chyba się zbliża .. bo dzieją się tak dziwne rzeczy , że szkoda gadać : D

No i przez to zapomniałam , co miałam napisać : D

W szkole chyba luzz , tylko oceny nie fajne , ale to pominę . Na korytarzu nie ukrywam - dzieje się sporo się dzieje . To chyba OK .Na lekcjach też podobnie .
Dziś policja - zdecydowanie moje ulubione zajęcia . Ahh.. ja umiem przeciągnąć ręce w kajdankach zza pleców do przodu .! : D hehe , to było zaskoczenie na pewno , bo robiłam to chyba około 3 razy - nie ukrywam - drobny wysiłek , bo barki bolały , ale było wart spróbować . :D Mam nadzieję , że plany co do sądu , strzelnicy , komisariatu i więzienia będą spełnione , ahh . ;3 
mam , zdjecia , mam ♥


jutro szkołą - dwie samoobrony . ahh..
i korytarz - haha .:D



3 komentarze:

  1. Okropne zdjęcie , znaczy Ty ładnie wyszłaś , Aneta też ale ja... ech ...
    To pewnie dlatego nigdy nie mamy ładnego zdj. we 3 , takiego które dla każdej by się spodobało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dla ciebie nigdy sie nie podobaja ;D

      Usuń
    2. Przeważnie ;D Ale to na poważnie jest okropne ;D

      Usuń