niedziela, 21 października 2012

Niedziela ? niby leniwa ale mimo wszystko zabiegana .
Dziś zdjęcia - w końcu .
Sądzę że kompozycyjnie itd. całkiem nieźle , ale zmęczenie mojej twarzy widać i to ostro . Było chłodno , ale chyba warto .

Pocykałam też trochę dla Klaudii . Mam tylko trzy zdjęcia na razie , ale będzie więcej , bo sporo ich zrobiłyśmy .

na razie ja : 
 jak mówiłam zmęczenie na twarzy jest .


Jako modelina muszę popracować nad pozami i mimiką  : D a jako pani fotograf nad kadrami i pomysłami . 
tak , stanowczo wolę fotografować coś w sensie 'przyroda' .


Książki mnie wołają .. nie mam na to siły ale jakby szkoła ..

muzyka , muzyka . nauka , nauka . chce potańczyć , ahh .

uzależniona od kawy(!) , owoców , żelek ,  czekolady , telefonów , internetu , szkoły , muzyki , Canona , łóżka , psa , zdjeć i miliona innych ; pyskata , wredna , chamska ; czasem miła , współczująca , słodka ,  - wyjątkowa no nie ? tak , to usłyszałąm , miło . Lubię być wyjątkowa .
Jest ok ? nie moge tak powiedzieć . Konflikty są i będą , bo jak by mogło ich nie być .. . Norma . ale to chyba mogło by się skończyć . Takie drobnostki a jak denerwują. * Niby lubie pomagać no nie ? Ale kto pomoże mi ? Wdzięczność jest bezcenna , a tym bardziej taka , pozdro ;3 *** Co mam zrobić ? co mam zrobić ? no mam zrobić . !? kurde , czemu niektóre spray ą takie trudne , dlaczego tak szybko się komplikują dlaczego wszystko jest tak zaplątane , po co ? dlaczego ? ehh . powoli tracę do tych spraw siłę .. *** help me . lalalove . Jak ja lubię pisać tak bez najmniejszego sensu , bosko .


dobra , ide romansować .

4 komentarze: