środa, 31 października 2012

moje love na chwilę obecną ♥


Kilka takich moich love na chwile obecną ♥

Kilka spraw się pokomplikowało  , ah... muszę stawić temu czoło i iść dalej przed siebie .  .
Ale są osoby i sytuacje , które mega mocno potrafią poprawić mi humor i wielkie dzięki im za to ♥
 Lubię te spacery , te sms i te rozmowy na gg i face . Lubie te tulenie , zeby nie było zimno i te kanapki :D Lubie ten śnieg w butach , musztre , policję , SG i gumy :D Lubie te całuski , kolor i napis w zeszycie . Lubię te wyminy uśmiechów i 'cześć' . Lubię te porady przyjacielskie od chłopaków : D i ten nasz korytarz i ławkę i szatnie i park i miasto i szkołe i tę jedną ulicę .  . Lubie ten całokształt . ♥

Nie mam  siły pisać , nie wyrabiam z tymi otwartymi oknami + tel . :D 


miło  słyszeć takie słowa ♥ 

 EDIT : 
Jest jakoś północ albo lepiej a mnie naszła ochota na edytowanie tej notki sprzed kilku godzin - notki całkowicie bez sensu . Ale już taka jestem. 
Całkiem nie dawno usłyszałam że jestem wyjątkowa i inna zarazem . Co to miało oznaczać ? Często wędrują w moją stronę słowa , których znaczenie niby znam ale nie wiem w jakim sensie mam je postrzegać . 
Dziś w szkole pierwszy Nasz dzień mundurowy . Komedia po prostu xd Niby usłyszałam , że dobrze w nim wyglądam (sexowna policjantka podobno xd ), ale jeszcze nie czuję się w nim swobodnie . No ale od początku.. Do szkoły mieliśmy na.. jakoś po 9 . Wszystkie lekce były po 30 min. , przerwy też skrócone ( chyba - nie wiem , nie zwracałam uwagi - nie było dziś dzwonków) . 1 . EDB . luzz. sor odpuścił sprawdzian . 2 Angielski - sprawdzian porażka , ehh.. 3. biologia - coś tam gadałą durnoty i mutacjach genetycznych , ale wiadomo , że luzz , potem w-f - odpuściła no i Tenis . też luzz.. no i koniec . W sumie w szkole 2 h. . Jak dobrze , że ten dzień mundurowy trwał tak krótko :D W międzyczasie rozmowy i dużo ' hahha' ale to norma . Cały dzień z telefonem w ręku - bo miło jest tak sms-ować . : ) 
Trzeba się wziąć w garść , zioom . 
Następny tydzień to kartkówka za kartkówką i sprawdzian za sprawdzianem  . ehh. pociesza mnie fakt , zę poza nauką mam jakieś tam inne plany . miło ♥ Herbaka u Michałka , uhuhu :D 
No i tak to  .
Troszeczke sie rozpisałam ,, ale lepsze to niż dwa zadnia przed EDITem xd 

No i zapomniałam sobie zrobić zdjęcie w mundurze xd ale mam jakieś tam stare czapeczki  mojej :D

17 komentarzy:

  1. Chociaż w sumie dokładnie nwm o czym jest twoja notka to szczerze Ci powiem, że idealnie pasuje do mojej obecnej sytuacji :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiem , ale lubie tak pisać : P

      Usuń
  2. dziwnej muzyki sluchasz koteczku

    cmokaski

    Artur ; - *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, jak miło , że mnie odwiedziłeś , co za zaszczyt ♥

      Usuń
  3. ja rowniesz sie ciesze ze jest mozliwosc taka cie skomentowac gdysz moze nie poznalismy sie zbyt dobrze a nie jestes w kontu az taka brzytka ? bardzo fajny wpis jestes policjantkom bardzo pociagajom mnie policjantki masz moze swoje kajdanki? kazdy prawdziwy facet marzy by byc zakutym oj nie lbem he he he tylko kajdankami no wiesz ; - D

    cmokaski
    Artur : - *

    PS

    jakies dziwne godziny postuw tu sa jakby inna strefa czasowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "gdysz moze nie poznalismy sie zbyt dobrze" - a my się wgl. poznaliśmy ?
      " a nie jestes w kontu az taka brzytka " - raptownie zmieniłeś o mnue zdanie ? xd

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. weź człowieku daj sobie spokój, kompromitujesz się...wróć do szkoły i odr"u"p lekcje...a jak chcesz być zakuty w kajdanki, to poproś zwyczajnie mamę, kupi Ci plastikowe na bazarku gdzieś i chętnie spełni Twoje marzenie :]

      Usuń
    4. Dzięki Bartek za poparcie . :D

      Usuń
  4. pokaż się nam w mundurze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. moja seksowna milicjantko bendzie jakis post dzisiaj? stensknilem sie i nie wiem co u ciebie

    buziaczki ; - *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za toba tez kotku:**

      Usuń
    2. no oczywiście , teraz ? ♥

      lorenn

      Usuń
  6. teraz nie moge jestem zajenty pracuje na roli pomagam tacie

    ale w niedziele jestem wolny po kosciele moge do ciebie pżyjechać mam szypkie auto bende w 30 minut

    OdpowiedzUsuń