piątek, 26 października 2012

lalalove ?

Kocham ? Może i tak - ale na swój jedyny , nie powtarzalny i specyficzny sposób albo tak jak kochają dziewczyny bez serca lub z sercem z kamienia . Nie wiem - z resztą .. dużo rzeczy nie wiem . Miło , że jest osoba , która zna mnie od dwóch tygodni a wie o mnie tak wiele , jakbyśmy znali się od lat .. wie o mnie wszytko pod względem emocjonalnym - wie co odpowiem , o co zapytam.. ja podobnie . Rozumiemy się za jednym spojrzeniem w oczy , za jednym gestem , uśmiechem , grymasem . Jeszcze z żadną osobą płci przeciwnej nie dogadywałam się jak z Miśkiem . Ale On nie potrafi zrozumieć ,że ja po prostu nie potrafię pokochać go tak jak on mnie . To miłe ale za razem tak strasznie denerwujące . Ah kocie , kocie ;3
***

Dobra , dam rade - muszę prawda ? No tak , tak . Wczorajszy dzień przyniósł mi wiele emocji . Tych pozytywnych i mniej , ale jest dobrze , bo musi . Jest coś , co nie daje mi spokoju . Ale wiem , znam swoje zdanie . ahh..

Dziś topiłam smutki w cukierni . a co mi tam , Dwie kremówki i wszystko spoko . Lubię tak spędzać popołudnia . Kawa , kremówki i osoba do pogadania . Że szpital to nie chce się o tym rozpisywać , bi nie chcę się przygnębiać . Ale tak - szpital . Norma w moim życiu . Tzn. nie całkiem moim tylko raczej w życiu moich najbliższych .

Jestem tak obolała , że nie moge chodzić , ale spaceru sobię odmówić nie moge , bo niebo w świetle księżyca jest cudowne . Teraz oglądam jakiś film na polsacie - genialny . W reklamie podskocze na spacer potem kakao i cudowne ..
Spać, chcę spać .

1 komentarz: