środa, 24 października 2012

kocie ..

no tak , tak . ten internet mnie dołuje zdjęcia na pocztę  K. mi wysłała , ale nie mam jak ich zgrać na dysk bo net chodzi jak by chciał a nie mógł . Walcz mały ! A więc z tego co napisałam można wywnioskować , ze nadal działam na laptopie z dennym modemem od 'plusa' . Nic na nim nie kombinuję oprócz obróbki zdjęć , fb i gg .. Czasem jak mam szczęście to działa blogger i pb .
Nie ma to jak spędzić wieczór z laptopem na kolanach , przed telewizorem z miską płatków z jogurtem i owocami . Błogo . Mam nadzieję , że na jutro nie ma lekcji - nie chce mi sie iść sprawdzić . Norma .
W szkole jest niby ok . Ale wiadomo... , że sytuacja jest napięta . A to wszystko przez to napięcie związane z P . Niby się nie przejmuje , ąle jeśli ktoś nalega to wiadomo , ze się przejmuję . ehh.. Wiele fajnych sytuacji : Rozmowy z kolegami ( zazdrośnik xd ) , co najmniej 4x 'cześć' od M . . haha ;D , Nektarynki , Spacer z psami w nocy :D , szatnia ; niemiecki ; Daga ; PÓŁMETEK .

No i poprawił mi sie humor . Kotek . yhahah . 

Blondi blondi ma niedowagę .! hahha , no nieźle 41. kg. mistrzostwo xd


2 komentarze:

  1. ładne zdjęcie :* mój komputer też często ma jakieś swoje fochy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście zerwałam umowe z plusem :D świetne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń