poniedziałek, 3 września 2012

the end .

.Dziś już  nowa szkoła , nowi ludzie . Ale co mam powiedzieć ? Że przez dwa lata miałam świetną klasę , że te lata były genialne  ? to oczywiste . chętnie spędziła bym z nimi jeszcze choć jeden rok , ale bez nauki xd ♥ Wakacje  które się skończyły wczoraj  chciała bym przeżyć jeszcze raz . Były inne  ,  najlepsze od tych , ale te były kochane ,  to się liczy ♥
Dzisiejszy dzień taki o . tyle powiem  , 
a tu tylko troszeczkę tego co działo się kiedyś tam .. . .
 ♥



 wake me for ten months.

7 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ale kocham zdjęcia jakie dodajesz na bloga. Mają coś w sobie :3
    Moje wakacje nie zaliczały się do tych najlepszych ale też były udane :)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wakacje się tak szybko skończyły. A te zdjęcia takie genialne, że wprawiły mnie w taki miły błogi nastrój... Aż chce się zapomnieć o całym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja klasa nie jest zgrana i nie będę za nimi tęskniła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! szkoda że już po wakacjach, były najlepsze w historii :) ja mam nadal swoją klasę. ale będzie dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mi jeszcze ostatni rok został w gimnazjum...
    uwielbiam twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń