piątek, 14 września 2012

dzięń turysty w mojej szkole .

Kilka dni nie pisałam , a co się działo ? Szkoła . Nie jest źle ., jest nawet dobrze , pomijając naukę . Tradycja chodzenia na pączki , muzyka w uszach i dwa telefony , które muszę ładować codziennie przez ciągle włączone wi-fi i muzykę ( nie wiem co w tym dziwnego , ale są , którzy się nieźle zdziwili xd ) , brak miejsc w klasach , testy , polski i mity , plusy , dwa tygodnie przywilejów , miasto , biegi , przekręcanie nazwisk . policja , musztra , aula , Karoliny , ' to ta.! ' ,książki ,  rozmowy . Dużo się dzieje na lekcjach i poza nimi . Poznajemy się z dnia na dzień , jest coraz fajniej . Dziś dzień turysty czy tam turystki ... pierwsze klasy miały tylko dwie lekcje rano (  my polski - mity i przedsiębiorczość na której zasypiałam z muzyką w uszach + M. siedzący koło mnie ( by m .: ' uhuhu , makijaż ;D ' hahahahha :D) . No to potem przed budynek stanęliśmy wg. klas  i mieliśmy ( my - 1ab ) wymyślić wierszyk o Janowie czy coś . Nieźle wymyślałyśmy - piosenka z podstawówki + piosenka o Siemiatyczach + moje wyniki szukania wierszy w internecie i daliśmy rade :D Potem tańczyliśmy 'kaczuszki' w centrum Janowa . Droga na wygodę i koń maści jabłkowatej ( telefon do tatusia ) . Dalej wygoda i : ' Ile koni jest na stadninie ? ' - telefon do tatusia - i moja odpowiedz : ' 520 :D ' i podpowiedz dokładnie w 10 .! :D Byliśmy ze mnie dumni bardzo xD potem wędrowaliśmy przez pola i z butami pełnymi wody , rzucaniem się kukurydzą , błotem ( białe adidaski , oj chłopaków - ojojojo ;D ) , muzyką , z rozmowami , odpałami , trzęsieniem się z zimna . Gdy zobaczyliśmy budynki ogarnęła nas radość , że to już cywilizacja .! xd Potem kolejne zadnie - skakanie na krzyż . Wykonane i idziemy dalej - cmentarz i śpiewaliśmy piosenkę . Następnie Policja - zapałki i 'goła baba ' - odbijanie piłki . Potem ośrodek i hula hop , internat - pompki i w końcu ostatni przystanek - stara plebania i ognisko . JA z P. poszłyśmy do testu o Janowie . Idiotyczne pytania były :D Potem sie pośmialiśmy :D No i osiągneliśmy drugie miejsce xd Wróciłam do domu strasznie zmęczona , ale odpoczęłam przy kawie , potem kakao , MTV i naleśniki . Teraz tu jestem , ale zaraz uciekam , bo mam ochotę połazić , więc możliwe , że jakiś spacer z muzyką . 
weekend wolnego od szkoły . uhh , dobrze :D 



5 komentarzy:

  1. ale słodki piesek :d
    zapraszam do nas :d

    OdpowiedzUsuń
  2. no to widzę, że w sql nie aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mimo nauki chcialabym się cofnąc o te ... no powiedzmy kilkanaście lat:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho, to fajny dzień miałaś :D Jakie zadania w ogóle... XD No i gratuluję drugiego miejsca! :D
    Jaki słodki piesio! Extra zdjęcie! :D
    Fajne lustro ^^

    OdpowiedzUsuń