wtorek, 25 września 2012

debile z ostatniej ławki ♥


poprzewraca mi się w głowie od oglądania horrorów ♥ 
codzienne seanse to już będzie moja tradycja . co chwila na różnych portalach odkrywam jakiś fajny horro i nie mogę się powstrzymać od oglądania . 
♥♥♥

 Chora ale co zrobić .
W szkole katar i kaszel , ból gardła do tego . Ale to mi nie zepsuło dnia mimo wszystko było dosyć fajnie . Chupa-chupsy ; Kamila sprawdz na tel , szybko .! ; Coś nie coś na informatyce - fotografia kochani .! ♥ ; Neo angin ; chusteczki ; 'Welttour ' ; Agatcia i my - postawy :D ; Bo nie ma to jak pielęgniarka :D ; Korytarz nie jest do stania tylko do tańczenia ziom .! ♥ ; Bo to nie muzyka tylko nagranie z kurnika Piotrusiu .! ; precle , obmacywanki na mieście :D ; Nie ma to jak gwizdy .. dla tego już nie chce sama chodzić po korytarzu :D ; Hej , kamila daj z religii - co za łomy drzeć sie na całe miasto :D; telefon = facebook - norma :D ; Disco polo i sie bawimy .! :D ' ; Po 5 zł. :D ;  ; - A albercik do odpowiedzi . - Ale prosze pani , sądze, że kamila jest przygotowana . :D - O nie , nie , tym razem :D ; Zbiórka zdjeć.; Jędza M. ; Jakie mam znajomości - nikt by sie nie spodziwał , nawet ja :D ;  Warkoczyk ♥ ; całuski , całuski .! ; , Ludzka stonoga ; Szpileczki ; ' Ta ciemna i ta jasna ' :D ; A Paulina zgłosi się za całą klasę .! ; Nasza chirliderka ^^ ; Ah , kamila ... Daj podręcznik ' ; ' On umarł .!? 0.o ' ; kanapki ; Przed tablicą ogłoszeń . Ahh ... co za ludzie , uwielbiam :D

z dziś : 
Ja , Monika - debile z ostatniej ławki xd
ahh , ile śmiechu wywołuje to zdjęcie . Jeden mały warkoczyk a tyle chaosu w klasie . :D Wychowawcza , my i cudowny pomysł ' mojej koleżanki z ławki ' :D Mnóstwo śmiechu na około i   p .U.M . Nie mająca pojęcia co się dzieje :D Ale profesjonalna sesja takiego oto dzieła już w piątek .! ♥


To ten , no ja pod kołderkę mykam . 

2 komentarze: