środa, 8 sierpnia 2012

to tamto i ....

... dużo więcej .
 Dzień z Ewą . Rozmowy , rozmowy , rozmowy ♥ 

Nie ładnie tak olewać koleżanki ... Każda droga do nas nie powinna być za długa , ahh . :D

Blog zdecydowanie pisany dla przyjem,ności z pisania i dla osób które tu zaglądają i czytają te bzdury ;D 
Nie , nie komentujcie zdjęć , to bez sensu . 
< tak ale osoby które tego nie przeczytają i tak będą komentować tylko fotki , nie chce takich komentarzy , może wgl. je usunąć , bo po co są ? >

Dni wakacji lecą szybko . Dzisiaj ... dzisiaj rozpoczęłam od szybkiego wypadu na miasto . Potem ogarnięcie domu , ogarnięcie się i przyjechała Ewa . Poczta , potem rowery . Miasto , zalew ( pomarańczowo)  i ... deszcz. Ahh ,. do domu . Ale u mnie jeszcze pogadałyśmy , ogarnęłyśmy zdjęcia na pendraivea ( jak to sie pisze ? ;D ) i potem kilka outfitowych no i dupy na rowery i strona Bubel :D Oczywiście przystanek tam gdzie zawsze <głodek> , rozmowy i pożegnanie ;D

Miśku , miśku , miśku  ♥

Jutro dzień samotnie spędzony ale w każdej chwili bede musiał być w domu , więc pod telefonem w niedalekiej odległości od domu więc ughhh ,  rower odpada . -.-

Na piątek sesja z dzieciakami ;D ,aukcja dzień 1

Sobota - (prawdopodobnie) dzień wolny , aukcja dzień 2 , troszeczke sie poszlajam po stadninie z aparatem w ręku i muzyką za uszach , idzie/jedzie  ktoś ze mną ? ;d 

Niedziela - dzień z kociakami , aukcja dzień 3 , szlajamy sie .! ;D ♥

 Poniedziałek ? Zamawiamy nowy telefonik ♥ + zobaczymy co przyniesie następny tydzień :D 



 Mam nadzieję ze moje staranie nie pójdą na marne i nikt dotykając mojego brzuszka nie powie , że jestem gruba .;D
a więc kolacja mmm... zdrowa ? ;D

i na deser oczywiście jakis owoc , w tym przypadku ARBUZ .! ;D 
mm..


moje mapetki obrastają w pozytywne napisy ;D
nmo ale chce mi sie tańczyć , nie wyrabiam xd 

Nie rozumiem dzisiejszej notki ;D


to mnie nakręca ;D 

♥ 





13 komentarzy:

  1. Kolacja bardzo zdrowa ;)) I pysznie :) 'Nie komentujcie tego i tak nie przeczytacie więc skomentujecie' :D - a ja jednak przeczytałam i komentuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm arbuz <3 super wygląda plakat xD i piosenka mi wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka aukcja? mi też ostatnio chce się tańczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki sam plakat na drzwiach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym sobie:3
    Ja nie lubię jak ktoś komentuje tylko zdjęcia,no chyba,że nic nie ma ciekawego oprócz nich:)
    Też nie ogarniam jak się pisze pendrive.Zawsze myślę,że źle piszęxD

    OdpowiedzUsuń
  6. Daaawno nie jadłam arbuza :D
    Bardzo zdrowa kolacja, mmm... a co tam do picia masz? xd
    Haha, dobrze napisane, bo po co Ci komentarze do zdjęć? Po co wtedy piszesz te notki!? Ach ci ludzie... Ja bardzo lubię czytać co piszesz :)
    Szykują się jakieś sesyjki dobrze, udanych dni życzę ^^
    I zawsze się zastanawiam jak napisać pendrive xD
    Fajna piosenka, nie słyszałam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście im bardziej dbam o figurę, tym mniej mi to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm pyszności, co do komentarzy to niech sobie piszą, tak czy tak ty masz ostatnie słowo czy mają się dostać na stronę czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń