niedziela, 12 sierpnia 2012

282460207849786829_ygzwyaf0_c_large 

Taa... Dzień z Ewą i Anetą , potem też z chłopakami . 
Działo się ? Trochę , ale mimo wszystko było nieźle . 
Teraz mam ochotę na spacer . Chyba zaraz zorganizuję  rundkę po Janowie z Napim . ah... 

...
Rower , pożegnanie i do drogi , znów pożegnanie i ja sama do domu . Myśli , plątanina myśli . Odpuścić wszystko , mieć wszystko w dupie i cieszyć się chwilą . Czy starać się o kolejne minuty , godziny tygodnie , lata ... Coś muszę wybrać , ale sądzę , że w jakiś sposób da się połączyć te dwie sprawy , choć w moim przypadku nie będzie łatwo cieszyć się chwilą i planować przyszłość jednocześnie . Wbrew pozorom to nie takie łatwe .
...

masa zdjęć. W zaokrąglonych ramkach - moje . Bez zaokrąglonych ramek - by weheartit.com

kurcze , jak te gify psują jakość -.-

 181328_437377009607535_1790292184_n_large

Tumblr_m8m0tsymor1rue91go1_500_large
Gapcia ♥
Tumblr_m2ocagcm1v1qi9dzwo1_500_large
o tym mówiłam xd

dzisiejsze koniowate z Woroncowskiej ;D

wiadomo ♥




Tumblr_m8jo2otcnw1qkf20fo1_500_large
nie wiem .



Tumblr_m8nn14lfis1rqkyh9o1_500_large
jak barbie , ale jest ;D
 Coś nie tak , ale z pozorów wszystko ok . Ale nie , lubię to .
 Myślę , że będzie dobrze , choć mam ochotę na gigantyczny skok endorfin i adrenaliny . Zaskocz mnie kotku ♥

chcę na spacer pod gwiazdami . sama , z kimś ? ta druga opcja . Pogadać , pogadać chcę . 

 Kitki , tarta z jabłkami , rowery  , dziwne uśmieszki , brudne łapki , mój pokój , szydełkowanie , konie , droga , plany , muzyka , satynowe szpilki w różową panterkę , aparaty , lody , duperele , Indianie , tata , szarlotka , kapuczino , etc.

5 komentarzy:

  1. sliczne zdjecia, wgl to ty tez jestes sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia cudowne. *_*

    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój rysunek?! świetnie Ci wyszedł!:) i wgl śliczne zdjęcia\:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę, choć rozumiem, że to nie takie łatwe... :)
    Jaka słodka kruszynka! <3 Cudowne zdjęcia jej zrobiłaś! :D
    W ogóle Twoje zdjecia tutaj najlepsze i ten rysunek - sama zrobiłaś? :) Hmm... Barbie? Haha, możliwe, że tak wygląda, ale ja lubię (i nie mam tu na myśli jakiejś pustej dziewczyny, o nie, nie) :)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zdjęcia, jedno lepsze od drugiego :)

    OdpowiedzUsuń