poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Tylko zawieszać czy aż usuwać ?

Siedemdziesiąty ósmy post . A ja. Ja czuję wątpliwości co do tego bloga . Być może zniechęcił mnie e-mail od Google odnośnie jakichś roszczeń , nie wiem o co chodzi ale domyślam się , że o to rozdanie , które jak mogłyście zauważyć usunęłam ( mam nadzieję ,że to nic poważnego ) . A może nie mam ochoty go prowadzić, bo to nie prowadzi do niczego . Blog - można powiedzieć moje hobby, ale teraz zauważyłam , że zabiera mi on zbyt wiele czasu . Przy blogu siedzę więcej niż nad tym co jest moją największą pasją - fotografia . Jeszcze kilka miesięcy temu siedziałam godzinami czekając na ptaka , owada lub na słońce, żeby uchwycić coś fajnego . Kiedyś robiłam lepsze zdjęcia . Od kiedy zaczęłam prowadzić bloga po prostu nie zajmuję się tym co kocham , bo brak mi na to czasu . 
Są wakacje , nie chcę spędzać czasu na blogowaniu , chcę jak kiedyś chodzić na długie spacery z aparatem w ręku . A od września liceum , nauka ,znajomi,  nauka ,znajomi ,  nauka . Brak czasu na bloga , na komputer . Ostatnie tygodni wakacji przeżywam intensywnie , ciągle spotkania , rowery , zdjęcia , wyjazdy , imprezy. To mi się podoba , tych ostatnich dni wolności nie chcę przesiedzieć przed komputerem . Mam dużo zajęć związanych z domem . I tak dalej... 

Zastanowię się czy tylko zawiesić bloga czy aż usunąć . A  może pisać żadzie ? Nie wiem , nie mam teraz do tego głowy , tyle się dzieje ♥

Ostatnie dni przyniosły wiele radości . Spotkania z Ewą - jak zawsze lody i rowery , kilka zdjęć i nie udana sesja , i oczywiście przystanki przy zachodzącym słońcu .Ktoś ♥ Rozmowy , rozmowy , rozmowy . Wieczorne spacery też są fajne , pies i ja + raz G. :) Dni mijają szybko , co nie jest przyjemne , ale w miłym towarzystwie więc zapominamy o mijającym czasie . Nogi bolą od kilometrów zrobionych na rowerach , ale zaczynam się przyzwyczajać , nawet brak zakwasów ;D ♥
Wczoraj znów wieczór z Ewą i Anetą . Woda , rowery , motory , psy , lody , Ktoś ♥ , Bug , crossy ,  nawet spotkałyśmy kolejnych kolegów z klasy ;D Nie ma to jak takie wieczory ♥
ktoś ♥- nie powiem kto , wiedzą wtajemniczeni i ktoś ♥ ludzie, którzy powinni wiedzieć dowiedzą się w swoim czasie , nie chce robić plotek ♥ ale nie ukrywam , jest cudnie ♥
Plany na kolejne dni wakacji tak jakby są a tak jakby są w wersji roboczej . Ale będzie nieźle , spotkania ♥

Dzień zaczął się od 90210 , potem rozmowy , rozmowy ♥ i rozmowa z przedstawicielem plusa . :D
ahh , smartfonik w moich rękach już w nast. tygodniu , muszę tylko ubłagać tatusia :D

dobra , mam nadzieję , że każdy zrozumiał o co chodzi i dla czego blog to już dla mnie chyba nic ważnego
Sądzę , że jeśli go usunę będzie mi go brakowało , lae nadal będę odwiedzała blogi . 

Za tydzień w Janowie Podlaskim jest aukcja koni , jeśli ktoś z was ma zamiar się tam pojawić piszcie : 
kama.11101996@wp.pl
gg: 4314106 
chętnie się z wami spotkam :)

i jeśli usunę lub zawieszę nadal chcę mieć z wami kontakt i jeśli chcecie się wymienić listami nadal możecie do mnie pisać na kontakt podany wyżej .

luźna koszulka , szorty , koczek , muzyka , ja sama w domu ♥
oby tak dalej kotku ♥

I sporo pozytywnej energii w ostatniej notce :
zdjecia są zrobione za pośrednictwem  mojego Scotta i Soniaka :

Nie weim po co dodałam tyle zdjęc.  Może dla tego , że lubię wspominać ? ;D 
Z każdym zdjęciem wiąże się mnóstwo pozytywnych emocji , mam wiele takich kochanych zdjęć .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Bóg stworzył nas jako przyjaciółki bo wiedział , że nasza mama nie wytrzymałaby razem z nami jako siostry .♥

5 komentarzy:

  1. nie usuwaj bloga, ja tak zrobiłam i już po kilku dniach założyłam nowego ;) jak nie chcesz to poprostu nie dodawaj postów i rób to co kochasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również myślę, żebyś go nie usuwała, po prostu go zostaw albo pisz rzadziej notki. Skup się na fotografii, bo szkoda zmarnować taki talent, a jeszcze to jest to co kochasz <3
    Wszystkie zdjęcia są świetne, zawsze każde kolejne ma jakieś wspomnienia :)
    Pozdrawiam gorąco, udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj! Może jeszcze kiedyś będziesz chciała wrócić? ;))

    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń