poniedziałek, 13 sierpnia 2012

ponuro .

...
Wstałam o 7.00 ... 0.o Potem biała .Pierwsza część dnia mimo tego okropnego deszczu i wiszących nad naszymi głowami ciężkich chmur uśmiech towarzyszył mi ciągle . Po południu zamknęłam się w swoim pokoju . Nadciągnęło przygnębienie . Niestety tak mi sie nudzi że nie wyrabiam . Przeglądam setki stron , książki , zdjęcia , blogi , próbuję coś narysować , ale nie moge . -.- nie chce mi sie . To ta pogoda . Po oknie spływają krople , jest ciemno ... ; |
Ale muzyka ... :) 

Czego chcę w tej chwili ? 
Spacerku , potańczyć , na sesję , zakupów , lodów , pogadać . ♥

i gifowa jakość -.-


Biorę się za ogarnięcie zdjęć na komputerze . Mnóstwo ich mam ... ;D

takie tam , ale lubię .


A Na zły humor najlepsze takie dziadostwo xd



edit. Przed chwilą rozmowa z panem Jarosławem . Nowy smartfon już w piątek w moich rękach ♥

10 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia !! ♥ zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie :) I gif także :) A pioseneczka ostatnia jak najbardziej na poprawę nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne trampeczki i przesłodki sweter! :) Chyba popadłam w tą samą chorobę, nie wiem gdzie już nie zaglądałam - pogoda przyprawia nas o melancholijny nastrój ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie dzisiaj ta pogoda nie wpłynęła negatywnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie, kupiłaś czy to DIY?

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety pogoda ostatnio nie nastraja pozytywnie. Jesień zbliża się nieubłaganie ;( I też przez to mam tak, że nudzi mi się strasznie, ale jak już się za coś zabiorę to nie mogę się na tym skupić. Masakra! Genialny sweterek! <3 Strasznie mi się podoba i chętnie bym ci go ukradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też musze poporządkować zdjęcia na komputerze, przez wakacje się uzbierało :D

    OdpowiedzUsuń