sobota, 11 sierpnia 2012

osiemdziesiąty pierwszy post.

Wczoraj ? Dzień spędziłam poza domem . Sesja z Julą i Gabrysią . Ślicznie wyszło . Namęczyłam się ale było warto , bo zdjęcia są słodziutkie . Potem dom , Stadnina i dom  . I wieczór z Julką i innymi . 

Dziś rano tv , 'Projekt X' ,   potem poplątałam się po Janowie i gdy wróciłam do domu najzwyczajniej w świecie zasnęłam , spałam od 15 do 20 . mmmm ; D

heheh , kiedyś musiałam to dodać .


Za jakiś czas pójdę z psem na spacer , potem jakiś horror . Może 'szepty' albo ' rytuał '. Zastanowie sie bo to i to jest genialne podobno .


Jakoś naszło mnie na rozmyślanie . heh . Wracać do trampeczek ? Nie wiem czemu ale automatycznie je zakładam . ♥


zdjęcia z wcześniejszych dni. Przy słabym  świetle ... -.-


Nic sensownego . No cóż . Nie mam czasu i siły na pisanie kolejnych durnot .

6 komentarzy:

  1. widać, że byliście zgraną klasą, świetnie, zazdroszczę Wam tego..

    OdpowiedzUsuń
  2. Szepty - bardzo fajny horror. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy klapki i skarpety haha:D mega zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam ^^ nie mam pojęcia czemu tak, ale świetne :>

      Usuń
  4. Porobiłabym komuś sesję <3
    'Projekt X' - polecasz obejrzeć? :)
    Zdjęcia MeGA są, bardzo pozytywne :D
    Widzę, że się zmieniasz? Trampeczki? Kiteczka? :)

    OdpowiedzUsuń