wtorek, 21 sierpnia 2012

Ktoś tam tu zagląda, więc wypadało by się przywitać .


Siema koty ;3 
( może być ? )

Sobota wieczór . Hmm .. Stanie i.. tańce na parkiecie ( parkingu xd ) . W sensie jak najbardziej pozytywnym . Nie mogła bym nie wspomnieć o blondynie , nieźle oszukanym frugo i naszych kochanych kolegach - nie ma to jak lizanie się na popis z tlenioną blondyną i lookanie na reakcję oraz .. uciekanie od kolegi z poprzedniej imprezy  xd Ajśś  . bym zapomniała o naszej ( nie wiem jak to nazwać ) która nieźle nas zaskoczyła . Ale riposta była , oj była xd

Niedziela , dzień z Ewą . Ah . pierwszy raz zrobiłam tak nie udane gofry xd no ale w końcu sie najadłyśmy ;D ZELKI Z LIDLA .! Potem jakieś wyścigi ( i sie przewracali , uhuhu ;D ) No  a potem wpadł kolega , sie ubrałyśmy i wyskoczyliśmy na miasto . Rozmowy ze znajomymi , potem Aneta i poszłyśmy troszeczkę potańczyć ( z różnymi ludzmi xd )  , doszło do tego  , że od kręcenia bolała mnie głowa a nogi od naszego skromnego wywijania bolały dopiero rano ; ) W między czasie szukałyśmy czegoś do picia , odnawiałyśmy kontakty , próbowałyśmy wejść na gg no i dziwna dedykacja . Po imprezce A. do domu i ja z E. też , tyle  że zostałyśmy przed domem xD Kocyk no i oglądałyśmy gwiazdki . Nie wiem czemu , ale cóż . TO MY xD Gadałyśmy no i zasnęłyśmy ( już w domu ;p ) . Wstałyśmy w południe no i śniadanie . etc . 

Nawet nie pamiętam co robiłam wczoraj po południu xd aa... ostrzygłam i wykąpałam psiaka xd

Dziś dzień jak co dzień . Dużo spacerów i 'cześć ' . 

A teraz ? jakoś jestem pełna pozytywnej energii , chcę się nią dzielić .! ; D ♥ 

zdjęcia z kilku dni : 




Jutro BP .. ahh , jedzie ktoś ze mną ? Nie chce mi się łazić samej . xp


Coś dziwnego dzieje się na tym świecie . Wszystko odwraca się do góry nogami . Te prymuski już nie są tak święte . Nowy J. Bieber w polsce .  Niektórzy ludzie zaczęli się 'odzywać ' . Jacyś kolesie piszą coś tam .. Zmiany , zmiany zauważam spore . Ale tu , tu u mnie w życiu prywatnym bez większych zmian . ♥ 
Ale nie da się nie zauważyć   czegoś całkiem innego . csiii..


a ,  i miłej lektury .


muzyka , basy .  ♥

5 komentarzy:

  1. a ja sie jutro zabieram za strzyzenie i kapanie mojego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne fotki :)
    Super blog :D

    OdpowiedzUsuń