piątek, 24 sierpnia 2012

Dzisiejsza zabawa światłem . Jedno z mnóstwa , które dziś wykombinowałam xd  Jej... dano już nie cykałam takich zdjęć i chyba do tego wrócę , wykombinowałam nową technikę *.* ale kogo to obchodzi xd


Dzień spędziłam pozytywnie , spacery z psem , pomaganie tatusiowi i tv . Zakończyłam miłym akcentem - pyszne gofry ♥ 

A tutaj grubas z dziwną minką .Ja  -  Blondynka w różu . Nie codzienny widok . xd

Tu i tam uśmiech na mojej mordce . Ale nie jest dobrze , nie chcę pokazać , że jest źle . Nawet sama nie dopuszczam do siebie myśli , że .. ah . szkoda gadać . Nie chciałam wiedzieć wszystkiego . Za późno . 
Ale nie , nie chcę się smucić . Będę pamiętała o uśmiechu . To jest najważniejsze - nie pokazać , że jest tak bardzo źle. 
Ciągle myślę , ale choć na chwilę mogę czasem zadręczać się czymś bardziej pozytywnym ; 3


Kilka z albumu MY PHOTOGRAPHY . 
takie tam zdjecia z dupy.. ale niech bedą . 
No tak ,notkę zaczęłam pisać w czwartek a skończyłam w piątek . xd Nie ma to jak siedzieć po nocach .



6 komentarzy:

  1. ta pierwsza fotka bardzo fajna ;)
    na drugiej ślicznie wyszłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje- staraj się nie myśleć i uśmiechaj jak najczęściej;)
    jesteś taaaka szczupła! śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. b ładnie :)

    i tak uśmiechaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wyglasza :)
    usmiechaj sie jak najwiecej..

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 zdjęcie jest świetne ! *-*

    http://oh-you-are-lovely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń