niedziela, 26 sierpnia 2012

Czasem tak bywa, nie każdy wygrywa . Czasem bywa tak, że coś ważnego się urywa .


Z uśmiechem na ustach ,ale łzy pojawiają sie w moich oczach jak pomyślę o kilku sprawach .Nie chcę , ale tak jest po prostu . Są osoby , które pozwalają mi zapominać na chwile . Nie jest tak , że myślę o tym cały czas . Ale .. komplikuję się  , a ja nic na ten temat nie mogę poradzić . Pozytywnie jest tylko z pozoru , Ale i tak dobrze , tyle dobrego , no. .!
 Należy rozmawiać , nie pisać . Pamiętajcie . Ale wiem , że to trudne .
Ten ostatni czas mija tak pięknie . Nogi mnie bolą odczuwam to bo nie mam chwili wytchnienia . Ale w jak najbardziej w pozytywnym sensie . Bp , rower , sąsiad , zakupy , muzyka , szpital . Dzięki temu , co dzieje się tu i teraz i przed tym i jeszcze dzięki temu , co wydarzy się w najbliższej przyszłości mogę śmiało powiedzieć , że jest słodko . ♥

 
 
 
 




 Jest źle , ale za razem dobrze . Mimo wszystko lubię to .♥
a za jakiś czas spacer . . ♥


i chociaż raz chciałabym przeżyć to co mi sie śni .
ale mam straszne sny ♥ 
hehe , jak o nich pomyslę , to śmiech .. xd