sobota, 18 sierpnia 2012

cała w skowronkach .

Jak na razie humor mam świetny . 
Rano pojechałam do szpitala , i cieszyłam się jak głupia gdy doszłam na 4 piętro i nie zgubiłam się po drodze xd Potem biegałam w tą i z powrotem , bo co chwile Kinga wysyłała mnie do sklepu , do biedronki . Ja musiałam do zegarmistrza ( nie było go -.- ) + kilka rzeczy nie istotnych . Po kilku godzinach łażenia wróciłam do domu i tam czekał na mnie obiadek xd
Po chwili przyjechała Beata . ahh . 
I co ? I dostałam od niej cudowny prezent w zamian za zdjęcia. Cudeńko . ♥
 to zielone to podstawka pod laptopa ; D

 kolor ścian przekłamany , w rzeczywistości jest ciemniejszy ;p
 Jaram sie nim jak małe dziecko . Ale Beata trafiła w dziesiątke *.*
Dobrze mieć siostrę cioteczną o identycznym charakterku ; D

 A po 2 w piątek dotarł do mnie mój nowy phone *.*


no i moja kochana różowa skarpetka na tel. ; D ;p
 Jeszcze go dokładnie nie obcziłam , ale staram się i idzie mi coraz lepiej ; )

 *
*
*
 A więc tak przez dwa dni wzbogaciłam się o dwa nowe cudeńka , które z pewnością mi posłużą . ; D 

Dzień był fajny , zobaczymy jak wieczór .;D 
Zaraz spadam pod prysznic , a potem zobaczymy ... Impreza jest , muzykę miasta  słyszę w domu , więc ... xd


hah , śmiech w domu i muzyka to lubię *.*

6 komentarzy:

  1. Fajną masz siostrę:DD Świetny telefon<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę telefonu. ;) Mój to stary grat, ale na razie muszę wytrzymać, bo zbieram na Iphone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością przyda Ci się statyw :D
    Ja też od niedawna jestem posiadaczką statywu i przydaje się :D
    Nie wiem czemu ale podoba mi się to zdjęcie, na którym jesteś ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post, liczę na to,że skomentujesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny telefon ;) ciekawe jak się sprawuje :))

    OdpowiedzUsuń