czwartek, 16 sierpnia 2012

A tu na górze moje małe D.I.Y. a wczoraj ;D łapacz snów . Pomysł wziął sie zam z siebie . A może z tond , że widziałyśmy takie na aukcji i zamiast kupić taki postanowiłam ze zrobię sama . ;D Nie było łatwo , bo robiłam takie coś pierwszy raz . Ale podumałam i wykombinowałam jak go sklepać . ;) Ładnie prezentuje się na ścianie :) Jestem dumna z tego , że nie wydałam 12 zł. tylko troszeczkę się wysiliłam i mam go za darmo ♥ ; p

Dni mijają szybciutko . Od wczoraj słońce świeci więc jest fajne ; ) 
Dziś pobiegałam  troszeczkę po BP , nogi mnie bolą , zegarków nie naprawiałam , bo okazało się , że zostawiłam je w domu ;D Ale kupiłam ponad połowe książek , reszte zamówiłam , posiedziałam z siostrą w szpitalu , odwiedziłam babcie i kilka sklepów ;D etc. No ale niestety przez to , ze  dziś pojechałam musiałam spławić kuriera . Dzwonił dziś do mnie , że już jest w okolicach Janowa , a ja musiałam go przeprosić i zaprosić na jutro . Ahh . .. szkoda , ze nie było mnie w domu -.- Takie wyjazdy będą się powtarzały częściej , bo moja siostra jest w szpitalu , więc przydało by się ją odwiedzać i załatwić kila spraw , których nie zdołałam zrobić dziś i we wtorek .

Ludzi u mnie w miejscowości się namnożyło . ; D Turyści ? Nie wiem , , ale  sporo ludzi . 

Dziś dopiero właściwie zgrałam zdjęcia z Mojego pobytu na południu więc dzisiejszy post zaleję zdjęciami . ;) a tak na pamiątkę , tu nie zginą ;D 
To zaczynamy od małego całuśnika ; D

A to to 'Święto czekolady ' w Tychach *.* mhmmmm . ;D

zacna mina ;D

Lubię to *.*

A to znów Tychy . ; )

A to w Rybniku na koncercie Metalowym ; D 

A to domek w ogródku , mały domek ; p

Piaseczno , dzieciak siedzial w krzakach przebrany za jakiegoś żołnierza i straszył ludzi karabinem xd

...

Nieźle zdeformowane lustro w jakimś zamku na jakimś koncercie operowym xd

było ? może .. lubie je xd - Mikołów .

ahh , tyle códownych wspomnień nosi ze sobą ten cudny Piko *.* ( dzieciństwo)  Jest starszy ode mnie a tak świetnie się trzyma ... ♥ Wzruszyłam się jak go zobaczyłam xd

cudna fontanna - Piaseczno xd

a to bardzo lubię *.*

Mam tak dużo kochanych zdjęć , zdjęcia świetnych ludzi , ale  tamte zdjęcia są tak genialne , że nikt nie ujrzy ich na tym blogu xd Są dostępne na moim komputerze . heh .


Sądze , że to , co było planowane się nie wydarzyło bo miało jakiś powód , żeby się nie odbyło . I dla tego  , że z tego lub innego powodu nie powinno mieć miejsca , po prostu . Od jakiegoś czasu uważam , że NIC nie dzieje się bez powodu .



Maluję paznokietki , słucham eski , przegladam zdjecia, piję dużo wody i odnawiam znajomości z poprzednich wakacji ♥ czego chcieć więcej ? ;D 
SPACERKU .! , ale to za chwile , przed 23 xd 

5 komentarzy:

  1. z czego zrobiłaś te kółko do łapacza snów? ;) świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow świetny jest ten łapacz snów ^^
    i cudowne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łapacz snów? xD
    nigdy jeszcze nie słyszałem o czymś takim. ;D

    jaram się tym przedostatnim zdjęciem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam w planach zrobienie łapacza snów,ale jakoś nigdy nie wiem jak się za to zabrać...
    Świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne okularki :)
    Zawalista piosenka :D

    OdpowiedzUsuń