czwartek, 9 sierpnia 2012

a ja zagram , a ty zatańczysz .

Moje oczy - to one powiedzą ci to czego nie usłyszysz z moich ust .

Dzień ? Dzień spędzam leniwie przy dobrej muzyce i sałatce . W oczekiwaniu na ....


Co robię ? Zdjęcia .
Jakie ? W lustrze .! 

Tak , codziennie cykam kilka fotek , tak po prostu .. Codziennie chce się przekonywać jak wyglądam na ekranie aparatu .
Każdą notkę będę zawalała zdjęciami . Po co ? BO tak , bo chcę , bo chcę za kilka lat zobaczyć jak wyglądałam , chce pamiętać . Gdy pytam mamę jak wyglądała w wieku 16 lat mówi : ' nie pamiętam dokładnie' . 

Tylko w moich czerwonych czterech ścianach , na niskim łóżku pokrytym czerwonym kocem i w towarzystwie wełnianych poduszek , ze słuchawkami w uszach i butelką wody mogę się odprężyć .. błogi stan.
A tylko ze Scottem w rękach , muzyką w uszach i dobrym widokiem mogę być spełniona . 
A tylko przy tobie , tylko przy was mogę być sobą , nie czuć się samotna , czuć się wyjątkowo .
Tylko z uśmiechem na ustach mogę kroczyć przez te puste ulice ... dążąc do spotkania  tego kogoś ♥
 Kucyk , kucyk i eye-liner . Wracam do tego :)


Wczoraj , za każdym razem kiedy się spotykamy - Ja i Ewa , Haha , jak o tym myślę to uśmiech pojawia mi się na twarzy . W wielu sytuacjach jest tak , że w pewnym momencie kiedy zobaczymy coś, kogoś ... mówimy to samo , zaczynamy śmiać się w tej samej chwili ... ;D ♥ Po prostu myślimy o tym samym . ♥Zastanawiam się jak to będzie od września ...


Minęła ponad połowa wakacji ... przydało by się ogarnąć ... Znów zaczynam czytać książki , miałam od tego sporą przerwę ;D Wczoraj wieczorem wzięłam się za 'P jak Potrzask'  - uwielbiam książki kryminalistyczne więc to coś w 100%  dla mnie  : D

♥♥♥
staroć , ale nadal to lubię *.*

10 komentarzy:

  1. ładnie Ci w kucyku! ;)
    lubię tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, ja nie lubię sobie pstrykać fotek, wolę je robić innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Nie wiem czemu ale jest chyba jednym z moich ulubionych ;D.
    Wstawiaj zdjęcia bez skrupułów ! :D Ja tam lubię jak w notce pojawiają się zdjęcia autorki ;3

    ZAPRASZAM DO MNIE , LICZĘ NA TO, ŻE SKOMENTUJESZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie w tym kucyku wyglądasz:) wracaj, wracaj do tego ! :) Spoko ja też się nigdy nie dowiedziałam jaka była moja mama w moim wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kucyk i eye-liner najlepsze ♥
    Fajnie ;> Ciekawe czy ja bd pamiętać jak wyglądałam kiedyś :P Hhaha :>
    Będzie mi miło gdybyś obserwowała i pomogła dojść do 100 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Wpadnij : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza fotka jest geniaaalna, cudownie wyszłaś na niej :)

    OdpowiedzUsuń