piątek, 31 sierpnia 2012

 

Gdy pomyślę , że jutro imprezka .. .   :D Ale niestety ostatnia w te wakacje . No cóż. Spróbujemy  wykorzystać ten fakt jak najlepiej :) tylko 2 dni do tego czego nikt nie chce . Z jednej storny jestem ciekawa tego wszystkiego ale z drugiej nie chcę naruszać tego błogiego stanu , jaki mi towarzyszy .
 Dzień w Bp , drugi dzień w Bp , kremówki , ptysie etc. dziś pełne łapki roboty i Wieczór z E . hehe , idiota i już . xd
Dziś 'niebieska pełnia' coś mi się wydaje , że dzisiejszy nocny spacer mi się wydłuży . ♥

wtorek, 28 sierpnia 2012

sexowną masz dupe E . ♥

drugi dzień ostatniego tygodnia tych cudownych wakacji ♥ Tydzień mam zapchany po brzegi :) Ale oczywiście znalazła bym jakąś chwilę na coś nie spodziewanego ;D A więc kto zabierze mnie na spacerek ? ;p Dziś bardzo aktywnie spędzony dzień z A. i E. potem długie ciągnące się różne dziwne rzeczy  z E. ♥ Rower dziś się wydawał wyjątkowo ciężki , woda ciepła , trawa miękka , pająki straszne a rozmowy o tym i o tamtym takie ważne . . .

A więc jak mówiłam . Pozytywnie .! Fotki z ręki musiały być . Oczywiście . Miny zacne ♥

Ide na długi spacer ♥

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Ostatni wolny piątek i...

i przez ten tydzień wypoczywam i ... postaram się wykorzystać ten week jak najbardziej potrafię . Potem szkoła , nowa szkoła . Zobaczymy . Nocami chodzę po ulicach i myślę co będzie . Mam taki mój mały plan . Ale to się okaże co się stanie . Okaże się 03.09 .

Bo nic nie dzieje się bez powodu .


niedziela, 26 sierpnia 2012

Czasem tak bywa, nie każdy wygrywa . Czasem bywa tak, że coś ważnego się urywa .


Z uśmiechem na ustach ,ale łzy pojawiają sie w moich oczach jak pomyślę o kilku sprawach .Nie chcę , ale tak jest po prostu . Są osoby , które pozwalają mi zapominać na chwile . Nie jest tak , że myślę o tym cały czas . Ale .. komplikuję się  , a ja nic na ten temat nie mogę poradzić . Pozytywnie jest tylko z pozoru , Ale i tak dobrze , tyle dobrego , no. .!
 Należy rozmawiać , nie pisać . Pamiętajcie . Ale wiem , że to trudne .
Ten ostatni czas mija tak pięknie . Nogi mnie bolą odczuwam to bo nie mam chwili wytchnienia . Ale w jak najbardziej w pozytywnym sensie . Bp , rower , sąsiad , zakupy , muzyka , szpital . Dzięki temu , co dzieje się tu i teraz i przed tym i jeszcze dzięki temu , co wydarzy się w najbliższej przyszłości mogę śmiało powiedzieć , że jest słodko . ♥

 
 
 
 




 Jest źle , ale za razem dobrze . Mimo wszystko lubię to .♥
a za jakiś czas spacer . . ♥


i chociaż raz chciałabym przeżyć to co mi sie śni .
ale mam straszne sny ♥ 
hehe , jak o nich pomyslę , to śmiech .. xd

piątek, 24 sierpnia 2012

Dzisiejsza zabawa światłem . Jedno z mnóstwa , które dziś wykombinowałam xd  Jej... dano już nie cykałam takich zdjęć i chyba do tego wrócę , wykombinowałam nową technikę *.* ale kogo to obchodzi xd


Dzień spędziłam pozytywnie , spacery z psem , pomaganie tatusiowi i tv . Zakończyłam miłym akcentem - pyszne gofry ♥ 

A tutaj grubas z dziwną minką .Ja  -  Blondynka w różu . Nie codzienny widok . xd

Tu i tam uśmiech na mojej mordce . Ale nie jest dobrze , nie chcę pokazać , że jest źle . Nawet sama nie dopuszczam do siebie myśli , że .. ah . szkoda gadać . Nie chciałam wiedzieć wszystkiego . Za późno . 
Ale nie , nie chcę się smucić . Będę pamiętała o uśmiechu . To jest najważniejsze - nie pokazać , że jest tak bardzo źle. 
Ciągle myślę , ale choć na chwilę mogę czasem zadręczać się czymś bardziej pozytywnym ; 3


Kilka z albumu MY PHOTOGRAPHY . 
takie tam zdjecia z dupy.. ale niech bedą . 
No tak ,notkę zaczęłam pisać w czwartek a skończyłam w piątek . xd Nie ma to jak siedzieć po nocach .



środa, 22 sierpnia 2012

- Dlaczego ty jesteś taka wyjątkowa? - Bo 90% mnie to choroba psychiczna, a pozostałe 10% to czysta głupota.

Co mam napisać ? to , zę jestem strasznie zmęczona a i tak uśmiech nie schodzi mi z  mordki ? A może to , że zajadam się żelkami i myślę 'co było gdyby ... ' 

hmm .
Dzień spędziłam na plątaniu się po sklepach i szpitalu . Było fajnie , kilka ciekawych wydarzeń .  Potem pomoc , z małym zyskiem . A i spacery z psem , to też fajne . To tyle o dziś .
 Dochodzi 23 . Przeglądam muzykę , blogi , profile .
' Ludzie komentujący to , jak wyglądam - moja codzienność od jakiegoś czasu , . ' O boże wyrosła na śliczną blondynkę' ; ' Szkoda , że jestem o kilka lat za stary ' ; ' Jaką ty masz fajną córkę ' ; gwizdanie , inne teksty , z którymi spotykam się codziennie  . Nawet głupie cześć albo ' dzień dobry ' to nie tylko przywitanie , to przede wszystkim szybkie oblecenie mnie wzrokiem . Dziś dziwna sytuacja przed carrefourem , potem w busie i przed nim . Szpital . to wszystko składa się w jedną całość . Wyglądam jak idiotka , albo jak coś innego dziwnego  . A i lubię jak traktują mnie jak dorosłą .! ;D Pozdrawiam blondyna z Rossmana xd '


I nadal nie wiem , dlaczego jestem tak pozytywna .


kiedyś ludzie o nas zapomną, może będą płakać przez tydzień, może miesiąc, może nawet rok, ale w końcu zapomną, więc przestań się nimi przejmować, zacznij myśleć odrobinę bardziej egoistycznie, bo to właśnie ty, jesteś osobą, na której powinno ci najbardziej zależeć, i to ty, będziesz ze sobą do samego końca . . .

wtorek, 21 sierpnia 2012

Ktoś tam tu zagląda, więc wypadało by się przywitać .


Siema koty ;3 
( może być ? )

Sobota wieczór . Hmm .. Stanie i.. tańce na parkiecie ( parkingu xd ) . W sensie jak najbardziej pozytywnym . Nie mogła bym nie wspomnieć o blondynie , nieźle oszukanym frugo i naszych kochanych kolegach - nie ma to jak lizanie się na popis z tlenioną blondyną i lookanie na reakcję oraz .. uciekanie od kolegi z poprzedniej imprezy  xd Ajśś  . bym zapomniała o naszej ( nie wiem jak to nazwać ) która nieźle nas zaskoczyła . Ale riposta była , oj była xd

Niedziela , dzień z Ewą . Ah . pierwszy raz zrobiłam tak nie udane gofry xd no ale w końcu sie najadłyśmy ;D ZELKI Z LIDLA .! Potem jakieś wyścigi ( i sie przewracali , uhuhu ;D ) No  a potem wpadł kolega , sie ubrałyśmy i wyskoczyliśmy na miasto . Rozmowy ze znajomymi , potem Aneta i poszłyśmy troszeczkę potańczyć ( z różnymi ludzmi xd )  , doszło do tego  , że od kręcenia bolała mnie głowa a nogi od naszego skromnego wywijania bolały dopiero rano ; ) W między czasie szukałyśmy czegoś do picia , odnawiałyśmy kontakty , próbowałyśmy wejść na gg no i dziwna dedykacja . Po imprezce A. do domu i ja z E. też , tyle  że zostałyśmy przed domem xD Kocyk no i oglądałyśmy gwiazdki . Nie wiem czemu , ale cóż . TO MY xD Gadałyśmy no i zasnęłyśmy ( już w domu ;p ) . Wstałyśmy w południe no i śniadanie . etc . 

Nawet nie pamiętam co robiłam wczoraj po południu xd aa... ostrzygłam i wykąpałam psiaka xd

Dziś dzień jak co dzień . Dużo spacerów i 'cześć ' . 

A teraz ? jakoś jestem pełna pozytywnej energii , chcę się nią dzielić .! ; D ♥ 

zdjęcia z kilku dni : 




Jutro BP .. ahh , jedzie ktoś ze mną ? Nie chce mi się łazić samej . xp


Coś dziwnego dzieje się na tym świecie . Wszystko odwraca się do góry nogami . Te prymuski już nie są tak święte . Nowy J. Bieber w polsce .  Niektórzy ludzie zaczęli się 'odzywać ' . Jacyś kolesie piszą coś tam .. Zmiany , zmiany zauważam spore . Ale tu , tu u mnie w życiu prywatnym bez większych zmian . ♥ 
Ale nie da się nie zauważyć   czegoś całkiem innego . csiii..


a ,  i miłej lektury .


muzyka , basy .  ♥

sobota, 18 sierpnia 2012

cała w skowronkach .

Jak na razie humor mam świetny . 
Rano pojechałam do szpitala , i cieszyłam się jak głupia gdy doszłam na 4 piętro i nie zgubiłam się po drodze xd Potem biegałam w tą i z powrotem , bo co chwile Kinga wysyłała mnie do sklepu , do biedronki . Ja musiałam do zegarmistrza ( nie było go -.- ) + kilka rzeczy nie istotnych . Po kilku godzinach łażenia wróciłam do domu i tam czekał na mnie obiadek xd
Po chwili przyjechała Beata . ahh . 
I co ? I dostałam od niej cudowny prezent w zamian za zdjęcia. Cudeńko . ♥
 to zielone to podstawka pod laptopa ; D

 kolor ścian przekłamany , w rzeczywistości jest ciemniejszy ;p
 Jaram sie nim jak małe dziecko . Ale Beata trafiła w dziesiątke *.*
Dobrze mieć siostrę cioteczną o identycznym charakterku ; D

 A po 2 w piątek dotarł do mnie mój nowy phone *.*


no i moja kochana różowa skarpetka na tel. ; D ;p
 Jeszcze go dokładnie nie obcziłam , ale staram się i idzie mi coraz lepiej ; )

 *
*
*
 A więc tak przez dwa dni wzbogaciłam się o dwa nowe cudeńka , które z pewnością mi posłużą . ; D 

Dzień był fajny , zobaczymy jak wieczór .;D 
Zaraz spadam pod prysznic , a potem zobaczymy ... Impreza jest , muzykę miasta  słyszę w domu , więc ... xd


hah , śmiech w domu i muzyka to lubię *.*

czwartek, 16 sierpnia 2012

A tu na górze moje małe D.I.Y. a wczoraj ;D łapacz snów . Pomysł wziął sie zam z siebie . A może z tond , że widziałyśmy takie na aukcji i zamiast kupić taki postanowiłam ze zrobię sama . ;D Nie było łatwo , bo robiłam takie coś pierwszy raz . Ale podumałam i wykombinowałam jak go sklepać . ;) Ładnie prezentuje się na ścianie :) Jestem dumna z tego , że nie wydałam 12 zł. tylko troszeczkę się wysiliłam i mam go za darmo ♥ ; p

Dni mijają szybciutko . Od wczoraj słońce świeci więc jest fajne ; ) 
Dziś pobiegałam  troszeczkę po BP , nogi mnie bolą , zegarków nie naprawiałam , bo okazało się , że zostawiłam je w domu ;D Ale kupiłam ponad połowe książek , reszte zamówiłam , posiedziałam z siostrą w szpitalu , odwiedziłam babcie i kilka sklepów ;D etc. No ale niestety przez to , ze  dziś pojechałam musiałam spławić kuriera . Dzwonił dziś do mnie , że już jest w okolicach Janowa , a ja musiałam go przeprosić i zaprosić na jutro . Ahh . .. szkoda , ze nie było mnie w domu -.- Takie wyjazdy będą się powtarzały częściej , bo moja siostra jest w szpitalu , więc przydało by się ją odwiedzać i załatwić kila spraw , których nie zdołałam zrobić dziś i we wtorek .

Ludzi u mnie w miejscowości się namnożyło . ; D Turyści ? Nie wiem , , ale  sporo ludzi . 

Dziś dopiero właściwie zgrałam zdjęcia z Mojego pobytu na południu więc dzisiejszy post zaleję zdjęciami . ;) a tak na pamiątkę , tu nie zginą ;D 
To zaczynamy od małego całuśnika ; D

A to to 'Święto czekolady ' w Tychach *.* mhmmmm . ;D

zacna mina ;D

Lubię to *.*

A to znów Tychy . ; )

A to w Rybniku na koncercie Metalowym ; D 

A to domek w ogródku , mały domek ; p

Piaseczno , dzieciak siedzial w krzakach przebrany za jakiegoś żołnierza i straszył ludzi karabinem xd

...

Nieźle zdeformowane lustro w jakimś zamku na jakimś koncercie operowym xd

było ? może .. lubie je xd - Mikołów .

ahh , tyle códownych wspomnień nosi ze sobą ten cudny Piko *.* ( dzieciństwo)  Jest starszy ode mnie a tak świetnie się trzyma ... ♥ Wzruszyłam się jak go zobaczyłam xd

cudna fontanna - Piaseczno xd

a to bardzo lubię *.*

Mam tak dużo kochanych zdjęć , zdjęcia świetnych ludzi , ale  tamte zdjęcia są tak genialne , że nikt nie ujrzy ich na tym blogu xd Są dostępne na moim komputerze . heh .


Sądze , że to , co było planowane się nie wydarzyło bo miało jakiś powód , żeby się nie odbyło . I dla tego  , że z tego lub innego powodu nie powinno mieć miejsca , po prostu . Od jakiegoś czasu uważam , że NIC nie dzieje się bez powodu .



Maluję paznokietki , słucham eski , przegladam zdjecia, piję dużo wody i odnawiam znajomości z poprzednich wakacji ♥ czego chcieć więcej ? ;D 
SPACERKU .! , ale to za chwile , przed 23 xd 

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

ponuro .

...
Wstałam o 7.00 ... 0.o Potem biała .Pierwsza część dnia mimo tego okropnego deszczu i wiszących nad naszymi głowami ciężkich chmur uśmiech towarzyszył mi ciągle . Po południu zamknęłam się w swoim pokoju . Nadciągnęło przygnębienie . Niestety tak mi sie nudzi że nie wyrabiam . Przeglądam setki stron , książki , zdjęcia , blogi , próbuję coś narysować , ale nie moge . -.- nie chce mi sie . To ta pogoda . Po oknie spływają krople , jest ciemno ... ; |
Ale muzyka ... :) 

Czego chcę w tej chwili ? 
Spacerku , potańczyć , na sesję , zakupów , lodów , pogadać . ♥

i gifowa jakość -.-


Biorę się za ogarnięcie zdjęć na komputerze . Mnóstwo ich mam ... ;D

takie tam , ale lubię .


A Na zły humor najlepsze takie dziadostwo xd



edit. Przed chwilą rozmowa z panem Jarosławem . Nowy smartfon już w piątek w moich rękach ♥

niedziela, 12 sierpnia 2012

282460207849786829_ygzwyaf0_c_large 

Taa... Dzień z Ewą i Anetą , potem też z chłopakami . 
Działo się ? Trochę , ale mimo wszystko było nieźle . 
Teraz mam ochotę na spacer . Chyba zaraz zorganizuję  rundkę po Janowie z Napim . ah... 

...
Rower , pożegnanie i do drogi , znów pożegnanie i ja sama do domu . Myśli , plątanina myśli . Odpuścić wszystko , mieć wszystko w dupie i cieszyć się chwilą . Czy starać się o kolejne minuty , godziny tygodnie , lata ... Coś muszę wybrać , ale sądzę , że w jakiś sposób da się połączyć te dwie sprawy , choć w moim przypadku nie będzie łatwo cieszyć się chwilą i planować przyszłość jednocześnie . Wbrew pozorom to nie takie łatwe .
...

masa zdjęć. W zaokrąglonych ramkach - moje . Bez zaokrąglonych ramek - by weheartit.com

kurcze , jak te gify psują jakość -.-

 181328_437377009607535_1790292184_n_large

Tumblr_m8m0tsymor1rue91go1_500_large
Gapcia ♥
Tumblr_m2ocagcm1v1qi9dzwo1_500_large
o tym mówiłam xd

dzisiejsze koniowate z Woroncowskiej ;D

wiadomo ♥




Tumblr_m8jo2otcnw1qkf20fo1_500_large
nie wiem .



Tumblr_m8nn14lfis1rqkyh9o1_500_large
jak barbie , ale jest ;D
 Coś nie tak , ale z pozorów wszystko ok . Ale nie , lubię to .
 Myślę , że będzie dobrze , choć mam ochotę na gigantyczny skok endorfin i adrenaliny . Zaskocz mnie kotku ♥

chcę na spacer pod gwiazdami . sama , z kimś ? ta druga opcja . Pogadać , pogadać chcę . 

 Kitki , tarta z jabłkami , rowery  , dziwne uśmieszki , brudne łapki , mój pokój , szydełkowanie , konie , droga , plany , muzyka , satynowe szpilki w różową panterkę , aparaty , lody , duperele , Indianie , tata , szarlotka , kapuczino , etc.