środa, 4 lipca 2012

WYNIKI rozdania , codzienny outfit i owoce ;D

lato ♥
Dni są megaa gorące . Dziś jak dziecko latałam po podwórku z wężem ogrodowym ;D ahh , co za przyjemne uczucie zimnej mgiełki na skórze + tęcza ;D

W tak gorące dni nie mam siły nic robić , ciągle jem lody i  zimne owoce . ;) 

Outfit w takie dni nie jest skomplikowany - bokserka / t-shirt + szorty .;) 
baleriny , bokserka - nn ; t-shirt - new look ; shorty , bransoletka - DIY ; torba na aparat .

możecie podziwiać bladziutką mnie ;d
Muszę się opalić , ale od słoneczka boli mnie głowa , ahh ;/


Dostałam się do LO .;D 
fajnie , miałam małe wątpliwości , bo świadectwo zaniosłam o godz. za późno ;) ale wszystko jest OK , tylko czekam na listę klas ;) 
Ten tydzień zapowiada się leniwy . W weekend dwie imprezki , a potem wyjeżdżam , szczegóły niebawem ;D 

A na teki upał najlepszy jest mrożony arbuz ♥


WYNIKI ROZDANIA  : 
zgłosiło się wiele osób - ku mojemu zaskoczeniu :) 
ale wygrała : 
GRATULACJE , zaraz napisze do ciebie e-mail ;) 

W ostatnim punkcie wiele z was pisało , ze nie wyświetla się nagłówek , mam nadzieję , że już rozwiązałam ten problem . Napiszcie czy już się wyświetla . 
Pisałyście też , że przeszkadza wam białe tło , hmm . jest nudne ? sądze , że jest przejrzyste a o to w tym chodzi ;D 
Kilka osób skarżyło się też na za małą czcionkę . Zmienić ja ? ;D


Jeśli jeszcze coś wam przeszkadza - piszcie pod tą notką ;) ŚMIAŁO .! spróbuję coś na ten temat zaradzić :)


Ale na szczęście zdecydowana większość to były opinie pozytywne więc dzięki wam za to .! ;D ♥
mam nadzieję , że były szczere :)

to chyba tyle , do następnej notki , paa ;* 

l o v e ♥

24 komentarze:

  1. Bokserka i szorty to najlepszy zestaw na upały. świetna bransoletka ^^
    Strasznie się cieszę, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem tak dziś ubrana(tylko inne kolory) :)
    to najlepszy zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham arbuzy. świetny masz styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz uroczego pieska *.* No i ja w gorące dni też zawsze się tak ubieram, byle było jak najchłodniej :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi ochotę na arbuziaka narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta koszulka jest super :) niby zwykła, ale ekstraa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie !

    mintkitten.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uważnie obserwuj mojego bloga, niedługo będzie na nim rozdanie, do którego dorzucę próbki sudomaxu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. ;) Kochany piesek.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta twoja bluzeczka :D i balerinki też niczego sobie :PP ogółem wyglądasz rewelacyjnie :)
    gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądasz ,a pies jest przeuroczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy outfit i świetna biżuteria ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. taki outfit zawsze najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, delikatnie i zwiewnie. idealnie na takie upały :)
    pozdrawiam i zapraszam. przy okazji zachęcam do obserwowania :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny nagłówek Sama zrobiłaś?? Fajny naszyjnik. Mam pytanie. Co wybrałaś w zamian za reklame Japan style 24?? Jeśli niespodziankę, to czy już przyszła ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestes bardzo ładna :) fajna bokserka :)

    Zapraszam do siebie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie nogi. wow! Świetna bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :) Jeny, jaka ładna jesteś! :D
    Serduszko w arbuzie cudowne! Uwielbiam jeść arbuzy :)
    Bokserka, szorty, baleriny i kok - najlepsze na gorące dni :D
    Gratuluję osobie, która wygrała :D
    Jak dla mnie właśnie białe tło jest przejrzyste i na czcionkę nie można narzekać, bo dobrze, przynajmniej mi, się czyta :)

    OdpowiedzUsuń