czwartek, 12 lipca 2012

spódnica D.I.Y. + koturny :)

śląsk . orzesze .

Jestem tutaj od poniedziałku . Jest fajnie .
Wczoraj uczyłam się szyć na maszynie , za pomocą p. Izy stworzyłam białą spódnice z kokardą i baskinką ;3
Dziś pojechaliśmy do sąsiedniego miasta . Kupiłam sobie koturny i bluzkę:)

Dziś outfit z tymi właśnie koturnami i spódnicą D.I.Y







okulary - ashuan ; bokserka , koturny - nn ; spódnica - D.I.Y .

wiktor - mój mały fotograf  ;D

Plany się pokrzyżowały . ahh .
zapominam , uhuhu . 
Przepraszam , że nie odwiedzam waszych blogów . Mam ograniczony dostęp do internetu . -.-
Jestem tak wspaniałomyślna i nie wziełam swojego laptopa -.-
No cóż , daję rady ;D
jeśli macie jakies pytania piszcie na gg : 4314106
komplikacje ? ja zawsze. wieczorem dostanę odpowiedz.

do zobaczenia . 

l o v e  . 

16 komentarzy:

  1. Świetny outfit, oczywiście spódnica jest super! :)
    Dodaję do obserwowanych :).
    Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i spódnica i koturny są genialne:D i Twoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódnica, tak jak i cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica
    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz BOSKI nagłówek! <3 Kocham go! <3
    Spódnica świetna i te koturny również, choć sama bym takich nie założyła, ale Tobie tak pasują! :D
    Zdjęcia serio robił ten mały Wiktor? No, no, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love you're style, sweety!
    Of course, I follow u. My name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back ;) ;)
    A lot of kisses, dear.

    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń