wtorek, 17 lipca 2012

spacerowy + kilka fajnych rzeczy :D


W dniach , kiedy nie pisałam działo się kilka ciekawych rzeczy . 
Koncert operowy + zamek w Chudowie ,
koncert metalowy + małe zakupy w Focusie w Rybniku , 
i kilka ciekawych spacerów itd .

Pogoda nie pozwala na robienie zdjęć -.- 
Więc mam dla was zwykły spacerowy outfit z przed kilku dni :) 

Koralowa bokserka z suwakiem i koronką , spódnica z  gumą i suwakiem oraz koturny . :D 

Zdjęcia nie są najlepszej jakości ,Wiktor tamtego dnia pierwszy raz robił mi zdjecia za pomocą duzego obiektywu .;p jeszcze nie umie go dobrze trzymać i ręce mu się trzęsą ;p 

Moje miny też są idiotyczne , ale to są jedyne zdjęcia nie rozmazne ;p 










bokserka , koturny - nn; spódnica - D.I.Y 
Poszperałam troszeczkę w internecie i znalazłam takie cudeńka : 

popracuję nad takim D.I.Y ;3
kilka rzeczy ;p 

dużo się komplikuje ;p ale Kuba, Klara i Kinga dodają mi otuchy ;p nie spodziewałam się ,że napiszą a piszemy jak nigdy . ;3 jak mi szkoda ,że mnie tam nie bedzie w tym roku -.- czuję ,że sprawy poszły by dalej niż w tamtym roku ;3 ; p

to tyle na dziś , mam nadzieję , że jeszcze dziś wydzie słońce . ;3

Dzięki za tyle wejść i wszystkie komentarze , jesteście kochani <3

l o v e .



27 komentarzy:

  1. sliczne sukieneczki :) i te lakiery do paznokci jakie smieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lakiery do paznokci i kolor twojej bluzeczki :)
    Zapraszam do mnie '-'

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw ;) niektóre rzeczy są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie mu wyszły zdjęcia, a Twoje miny wcale nie są idiotyczne! :D
    Szóste zdjęcie jest bajeczne! :)
    A cudeńka, które znalazłaś na prawdę cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bokserka jest cudowna. Taka sama chudzinka, jak ja. ;3 Zgaduję, że każdy Ci mówi: "O, jakie chude nogi" ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lordsy<3
    Bardzo ładna stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj przymierzyłam dokładnie taką samą bluzkę jak ta z pierwszego zdjęcia, tyle że z miętowym kolorem. Już miałam ją kupić, ale podobnie jak ty stwierdziłam, ze spróbuję zrobić ją sama. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia. zaciekawiły mnie te lakiery ale nie mogę ich znaleźć. co do zdjęć ciuchów to sukienki fajne ale obcas w bucie jest okropny ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ;)
    Same cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne klimatyczne zdjęcia :>

    http://goldlemonade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ;* Ah te twoje buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :
    kasiatojestto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNY ZESTAW :) Jeśli będziesz chciała do mnie napisać, to napisz do mnie na maila to Ci przyślę adres itd.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękne włosy i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zestawy! A Twoja spódnica DIY boska!!! <3 Ha ha ja to nie mogę takich nowości szukać bo od razu chętka żeby klikać "kup" ;-) Pozdrawiam i obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń