sobota, 14 lipca 2012

ombre , american + Centrum Edukacji Przyrodniczej .

zdjęcie z wczoraj .

Dziś wybraliśmy się do Centrum Edukacji Przyrodniczej w Bujakowie . 
Cały ogród jest wielki i nie zdołaliśmy przejść każdą alejką :) 
Weszliśmy na górę , potem pochodziliśmy , na wierzę widokową i na plac zabaw ;D 
Kilka zdjęć : 



jak nie ja xd


Wiktor.

wiktor ;D 





bluzka - river island ; spodnie - D.I.Y ; buty -nn , torba - D.I.Y .
Jedna z czytelniczek bloga poprosiła mnie o pokazanie w poście jak robi się bransoletkę z tego posta . Ale to nie dziś , kiedyś dodam taki post ;D 
zobaczymy po dzisiaj ;D haha , nic  tego  nie bedzie mówiłam ;d
a  mnie ne ma tam z nimi -.- szkoda ,  ale odrobimy  to jak wrócę ;3
Po całym dniu jestem strasznie zmęczona .; D
 paa , l o v e .

38 komentarzy:

  1. Wydaje się być fajnym miejscem :)
    Świetne spodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne spodnie i świetne zdjęcia :) zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej piękne zdjęcia :) a ty pięknie wyglądasz :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny outift! Kocham te Twoje spodnie :D I torba boska ;D
    Wspaniałe zdjęcia :) I Wiktor jest bardzo słodki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torba ! jak ją zrobiłaś?
    jakim aparatem robisz zdjecia..canon , tak? jaki ?
    ładny outfit : )
    przeglądałam twojego bloga i bardzo podobają mi się twoje zdjecia i twój styl ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia !
    A Wiktor jest przeuroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie tutaj *.*
    Obserwuję. ;d
    http://margotsstories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna jest ta torba ! ;D
    Obserwuje i licze ma to samo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny strój, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka Ty ejsteś ładna ; O


    Obserwuję liczę na to samo.

    losiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. awwwwwwwwwwwwwww <3333
    uwielbiam Ciebie i Twojego bloga!
    właśnie pytam o to samo co wyzej, sama robilas spodnie?
    proosze,m wejdź do mnie i skomentuj, jak masz czas. ważna jest dla mnie Twoja opinia :)

    http://alwaysavaiable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie świetne. ;) Uwielbiam Twoje włosy. ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję!
    świetne spodnie;)
    co powiesz na obserwację?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia! trzecie szczególnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dziwię się, że jesteś padnięta. ja po zwiedzaniu ZOO myślałam, że umrę:D ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodam Cię do obserwowanych. Świetna stylizacja i zdjęcia. Z chęcią będę tu częściej zaglądać!! ;) Pozdriawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądałaś :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. też chcę sobie takie coś zrobić, a gdzie można kupić ten odbarwiacz?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny strój;)
    obserwuję i liczę na rewanż:D

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny blog i ty... bardzo łądne zdjęcia :) bede obserwowac :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś śliczna! I taka delikaaaatna! http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia na huśtawce są super, takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę sobie zakupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. niedlugo zabiore sie do zrobienia takich ombre jeans, fajne masz stylizacje :)
    zapraszam do siebie
    http://justineann-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie, świetne ombre spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję ;* Hehe bardzo wygodna stylizacja ;d

    OdpowiedzUsuń