czwartek, 19 lipca 2012

Nowy nagłówek + formspring .

Są wakacje , a mnie bierze jakaś choroba -.-
Może to przez zmianę ciśnienia , mam nadzieję , ze to tylko to  ;o 
Pogoda się poprawia , słońce wygląda zza chmur ;3  a ja siedzę w domu pod kocem , przy laptopie cały dzień  . Nawet nie mam siły nic jeść ;|
Jeszcze wczoraj chodziłam po sklepach i wcinałam mnóstwo owoców ;3 ahhh...

Zmontowałam nowy nagłówek . 
Wczoraj zmieniłam troszeczkę wygląd bloga i odświeżyłam zakładkę  ' o mnie. ' . tam , na górze .
Zmiany ciągle trwają ;D  

Założyłam też Formspring . Nie spodziewam się wielu pytań , ale śmiało :) 
Ja ? Hmm.. wszystko dobrze . Tyle ty skejcików ;3 a ja nie mam z kim wyjść na miasto. Wczoraj trzymałam się kilka kroków z przodu .ahh , te spojrzenia *.* + komentarze chłopaków przy tesco  <3 mogła bym tu zamieszkać , ale była bym chyba jedną z nie wielu niePLATIKOWYCH laleczek ;D 
Nie wiem kiedy wracam do domu , być może już za kilka dni . ;3 
Ale dopiero po jeszcze kilku spacerach po sklepach ; p 

Głowa mnie boli . Niech ktoś mnie przytuli -.- 


paa.

13 komentarzy:

  1. bardzo ładny nagłówek. :)

    kiedyś posiałam formspring, ale usunęłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest.:) Zrób mi nagłówek ;* Ploose <3
    Daj odp na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutki ten nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie w ten sposob odczuwasz zmiane pogody. Glowa do gory ! Na pewno jutro bedzie lepiej !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny nagłówek :)
    No taka pogoda teraz, raz ładnie, a raz nie - przynajmniej u mnie. Nie dziwię się, że leżysz w domciu z laptopem... ;)
    Oj... będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się dzisiaj kiepsko czułam. ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę wziąć się za szablon bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. nagłówek fajny, co do choroby to moją siostrę też coś bierze, oby mnie nie zaraziła ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy nagłówek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń