niedziela, 29 lipca 2012

D.I.Y spódnuca z baskinką + mint :D

Siema. 
Od wczoraj po południu jestem już w domu :D W warszawie było ciekawie , ale byłam tam tylko 4 dni... ughh . 
Dziś rano było słonecznie , nie dało się wytrzymać na dworze .. ale mimo to Ewa przyjechała do mnie 8 km. rowerem a chłopaki kilka km. na piechotę ;D Jak zawsze posiedzieliśmy w altance u mnie a potem na lody , połaziliśmy i z powrotem do mnie . Po jakimś czasie lunęło deszczem . grrr  .  i burza . Jakiś czas temu dopiero przeszło . mam nadzieje , że wakacji nie spędzimy e domach chowając się od deszczu :) 


top - new yorker ; spódniczka - D.I.Y ; bransoletka turkus - nn ; perełki - chińczyk . 

zdjęcia zrobiłam w lustrze , bo nie miałam kogo wynająć na fotografa :) 

spadam na spacer , pa :)  




40 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :** zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pięknie wyglądasz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny strój ;) u mnie wczoraj tez padało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. boski stój :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica wygląda świetnie :) Na jakieś ważniejsze okazje będzie jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kochany kotek! :) nigdy mi sie takie spódnice nie pododały, ale ta jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;* śliczną masz spódniczkę ;)) Pozdrawiam ;) P.S. będę częściej tu zaglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny strój:)
    a jaki kotek bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica pierwsza klasa - świetna robota - takiej baskinki nie widziałam a widziałam ich już wiele - śliczna - kocur mega - hie hie aż sie sama do siebie uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny strój.
    http://fashion-our-lives.blogspot.com
    Obserwujemy ... zależy mi na tymmm

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana to mi zaimponowałaś;) Prześliczna jest ta spódniczka <3 Rewelacyjnie wyglądasz w niej na dodatek;) Świetna figura:) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna spódniczka! :)
    +obserwuję xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ♥

    Może wpadniesz do Nas ? Mam nadzieję że znajdzie się dla Ciebie coś co cie zainteresuje . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że na zdjęciach nie widać Twojej twarzy bo jesteś naprawdę ładna (: a stylizacja oczywiście fajna

    OdpowiedzUsuń
  15. Igrzyska są niesamowite, ciągle coś się dzieje. Tylko szkoda, że nasi tak cienko się spisują :x

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódniczka!
    cały strój bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka bardzo ładna! Całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, super spódniczka ;)
    Bardzo fajny blog, więc chętnie zaobserwuję ;) Zaobserwujesz też? :*
    www.lookfashionably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za komentarz :) obserwuje
    zapraszam do mnie
    www.jagodowo-jagodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spodziewałam się, że samodzielnie wykonane zdjęciamogąbyć ażtak fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze! nie wierze, że sama ją zrobiłaś! wygląda super :)
    PS : Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania są buty RENEE!

    OdpowiedzUsuń
  22. super spódniczka ;)
    świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. spódniczka - cudo! w ogóle cała stylizacja jest świetna. obserwuję, masz świetny blog. i piękne włosy ♥ pozdrawiam i zapraszam : olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super ;) zapraszam http://mad02maddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem pod wrażeniem spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna spódniczka, ale..jak się tu skupić na stylizacji, skoro taki młay puchacz patrzy;)))

    lena

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze zdjęcie extra wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna spódniczka! I kociak uroczy. ;)
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń